طی حکمی از سوی شهردار تبریز صورت گرفت؛ اولین بانو به سرپرستی مدیریت پسماند رسید

با حضور قائم مقام شهردار و معاون خدمات شهری شهردار کلانشهر تبریز حبیبه هراتی به سمت سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز منصوب شد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، قائم مقام شهردار تبریز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات علی حسین نژاد اصغری سرپرست سابق سازمان مدیریت پسماند آینده ای روشن و سرشار از فعالیت و نگرش نو در زمینه مدیریت پسماند برای سازمان مدیریت پسماند و شهر تبریز پیش‌بینی و آرزو کرد.

محبوب تیزپاز گفت: خانم هراتی یکی از باسابقه ترین و مجرب ترین نیروهای شهرداری تبریز است که بیشترین زمان خدمت خود را به خدمت در سازمان مدیریت پسماند اختصاص داده و در این خصوص اطلاعات و تجربه خوبی را یدک می‌کشد.

حبیبه هراتی نیز ضمن تشکر از اعتماد شهردار تبریز به وی اندکی از برنامه های خود را مطرح کرده و از تمامی کارکنان سازمان خواست تا در راه پیشبرد اهداف سازمانی یک دلی را سرلوحه خود قرار داده و در راه رسیدن سازمان به روزهای ایده آل از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

شایان ذکر است حبیبه هراتی دارای دکتری محیط زیست و تحقیقات بین المللی در دانشگاه تهران است و سوابقی همچون مسئول آزمایشگاه مواد حیاتی در شهرداری مرکز، معاونت طرح و برنامه ریزی، معاونت مالی و اداری، مدیر پژوهش و مدیر برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.