با گذشت زمان، حرکت دادن این تراکتور سنگین سخت و سخت‌تر خواهد شد

بنا به اعلام مالک باشگاه تراکتور، قربان بردیف سرمربی تیم تراکتور فردا وارد تبریز می‌شود.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: شاید بیشتر ازگرمای روزهای تابستان، سکوت خبری باشگاه تراکتور برای هوادارانش آزاردهنده باشد. تیمی که قرار است مدعی قهرمانی باشد، فعلا نظاره‌ گر فعالیت نقل و انتقالاتی سایر تیم های کشور است. تنها حرکت تراکتور انتخاب قربان بردیف به عنوان سرمربی.

به گفته زنوزی مالک تیم تراکتور، بردیف فردا باید وارد تبریز شود. استقبال هواداران بعد از انتخاب وی به عنوان مسوول فنی تیم، زیاد گرم نبود، اما حالا حتی در آمدن این مربی ‌‌هم با شک و تردید نگریسته می‌شود.

برای حضور در تیم تراکتور نام‌های زیادی مطرح شده است اما همه در حد گمانه‌زنی. خانزاده بازیکن سابق تراکتور شاید تنها خرید قطعی تراکتور به نظر آید.

از پوریا آریاکیا، سعید عزت اللهی، سیداحمد موسوی، کریم انصاری‌فرد، محمدرضا عباسی، امیر شهیم و میلاد کر به عنوان خریدهای احتمالی تراکتور پیش از آغاز فصل یاد می شود. در نقطه مقابل قرارداد پیمان بابایی با تیم تراکتور به اتمام رسیده و شنیده می شود اکبر ایمانی و سامان نریمان جهان هم می‌توانند گزینه خروجی تیم تراکتور باشند.

دستیاران بردیف هنوز مشخص نیست، اما در دستیاران ایران شانس محمد نصرتی و حیدر جعفری بیشتر از دیگر نفرات مطرح شده است.

آنچه مشخص است تراکتور هنوز در فصل نقل و انتقالات حرکتی را از خود نشان نداده و هر چه زمان سپری شود، حرکت دادن این تراکتور سنگین سخت‌ترخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.