از خانواده های شهدای سلامت تامین اجتماعی استان البرز تجلیل شد

همزمان با هفته تامین اجتماعی، از خانواده های شهدای سلامت تامین اجتماعی استان البرز تجلیل شد.
به گزارش عصر آزادی آنلاین، در سومین روز از هفته تامین اجتماعی و همزمان با اعیاد بزرگ قربان و قدیر و دهه مبارک امامت و ولایت، در مراسمی از خانواده های شهدای سلامت تامین اجتماعی استان البرز تجلیل شد.
دکتر داریوش طاهرخانی در این مراسم که با حضور جمع کثیری از خانواده های کارکنان حوزه بیمه و درمان تامین اجتماعی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، روسا و نمایندگان تشکل ها و کانون های کارگری و بازنشستگی استان البرز برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته تامین اجتماعی گفت: کارکنان حوزه درمان در ایام کرونا در شرایط دشواری به تداوم ارائه خدمات پرداختند. روزهای سختی سپری شد و امروز تعدادی از همکاران ما که در آن شرایط دشوار در کنار ما به کمک بیماران می شتافتند، دیگر در بین ما نیستند. جا دارد ضمن تسلیت مجدد به خانواده های آن بزرگواران، علو درجات را از درگاه احدیت برای آنها مسئلت نمایم.
وی افزود: تمام سیاست کلان نظام سلامت در یک جمله مقام معظم رهبری وجود دارد، ایشان بر ما تکلیف نموده اند تا طوری برنامه ریزی و اقدام نماییم که بیماران دغدغه ای جز درد بیماری نداشته باشند.
دستاوردهای امروز حوزه درمان حاصل تلاش تک تک کارکنان حوزه درمان است، اما این دستاوردها بدون کمک و حمایت کارکنان حوزه بیمه ای محقق نمی شود، بنابراین لازم است از کمک شما بزرگوارانی که در تامین منابع مالی حوزه درمان را پشتیبانی کردید، سپاسگزاری نمایم.

سپس از خانواده های کارکنان حوزه درمان و بیمه ای که در ایام کرونا، عزیزان خود را از دست داده بودند، تجلیل بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.