معاون آموزش و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور خبر داد؛ رقابت ۸۰ نفر در هشتمین المپیاد کشوری فوریت های پزشکی در تبریز

معاون آموزش و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور از رقابت 80 نفر از ده کلان منطقه آمایشی کشور در هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی در تبریز خبر داد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، دکتر حسن نوری در حاشیه برگزاری این المپیاد گفت: هشتمین المپیاد کشوری علمی – مهارتی فوریت های پزشکی به مدت دو روز در شهر تبریز در حال برگزاری است و شاهد رقابت تنگاتنگ همکاران اورژانس در بخش های مختلف در این المپیاد هستیم.

وی افزود: با توجه به همه گیری بیماری کرونا این المپیاد بعد از چند سال وقفه این بار با میزبانی شایسته دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با حضور توانمند همکارانمان از استان های مختلف کشور در حال برگزاری است.

رئیس شورای سیاست گذاری هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی با اشاره به ویژگی های خاص این دوره از المپیاد اظهار کرد: تا دوره هفتم المپیاد ویژه کارشناسان عملیات برگزار می شد اما امسال از واحد ارتباطات، پزشکان، همکاران راهبری عملیات و تریاژ تلفنی نیز در این دوره حضور دارند.

نوری با اشاره به جزئیات برگزاری این المپیاد اظهار کرد: هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی شامل آزمون الکترونیک علمی در چهار گروه همکاران پزشک، راهبری عملیات، تریاژ تلفنی و کارشناسان عملیاتی، آزمون های فنی و رانندگی آمبولانس، آزمون آسکی عملیاتی، آزمون های مهارتی در مشاوره های تلفنی، آزمون جامع برای همه گروه های شرکت کننده و آزمون مهارت جسمانی ویژه کارشناسان عملیاتی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: یکی از نکات مثبت این دوره این است که آزمون ها را به صورت قطبی برگزار کردیم و حاضرین در این المپیاد پیش از این در قطب خود نفر اول شدند و امروز در این رقابت حاضر هستند و نفرات اول این دوره از المپیاد در بخش های مختلف فردا به تفکیک معرفی می شوند.

معاون آموزش و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور ضمن تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز در برگزاری موفق این دوره از المپیاد گفت: المپیاد در حد استاندارد های بسیار خوبی در حال برگزاری است و این المپیاد ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.