دستگیری اعضاء باند چهار نفره سرقت لوازم داخل خودرو در تبریز

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی پلیس آذربایجان شرقی از انهدام و دستگیری اعضاء باند چهار نفره سرقت لوازم داخل خودرو و کشف ۱۷ فقره سرقت در تبریز خبر می دهد.

سرهنگ ابراهیم محمودی رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی سرقت لوازم داخل خودرو، پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات جامع و جمع آوری دلایل و مدارک از صحنه‌های جرم تعداد سه نفر سارق در این راستا شناسایی و دستگیر کردند.

در بازرسی از محل اختفا متهمان تعداد زیادی از اموال مسروقه لوازم و قطعات خودرویی از متهمان کشف که در تحقیقات بعمل آمده یک نفر مالخر دستگیر شده سایر اموال مسروقه نیز شناسایی و کشف شد.

متهمان دستگیر شده به ۱۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف که اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل شدند.

به شهروندان توصیه می شود جهت پیشگیری از سرقت داخل خودرو از پارک وسایل نقلیه خود در نقاط خلوت و فاقد روشنایی خودداری کرده و خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر مجهز نمایند و همچنین هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.