آزادگان معنا و مصداق عالي ايمان و نماد پايداري ملت بزرگ ايران

پيام تبريک رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي با گراميداشت سالروز بازگشت آزادگان به ايران اسلامي، آزادگان را معنا و مصداق عالي ايمان و نماد پايداري ملت بزرگ ايران خواند.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي استان، در پيام اکبر فتحي به مناسبت فرارسيدن سالروز بازگشت آزادگان آمده است: در بيست و ششم مرداد 1369 ميهن اسلامي غرق در عطر ورود فرزندان سرافرازي گشت که پس از تحمل سالهاي سخت و ملال آور اسارت به آغوش وطن بازگشتند. بزرگداشت اين روز فرصت مناسبي براي مرور رشادت‌هاي اين غيور مردان است که به تأسي از اسراي کربلا و پايداري ياران حسين در مقابل ظلم و جور با ايستادگي و مقاومت تاريخ‌ساز خود در هشت سال دفاع مقدس، حقانيت و اراده مصمم ملت ايران را در دفاع از استقلال و تماميت ارضي کشور به نمايش گذاشتند الماس هاي درخشاني که معنا و مصداق عالي ايمان و نماد پايداري ملت بزرگ ايران شدند.

صحنه ورود ايشان و بوسه بر خاک ميهن به عنوان يکي از مهمترين و خوشايندترين رويدادهاي سال 69 و تحقق وعده الهي “إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي کُنتُمْ تُوعَدُونَ “همواره بر تارک فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي اين مرز و بوم همچون چراغ راه، خواهد درخشيد.

اينجانب به احترام ايثار و دلاوري اين بزرگمردان ميهن پرست که با ايمان راسخ در برابر همه فشارهاي جسمي و روحي دشمنان ايستادند و با بازگشت سرافرازانه تا ابد بر صحيفه اذهان ماندگار شدند، فرارسيدن اين روز غرورآفرين را به تمامي مردم عزيز کشور و به ويژه آزادگان جهادگر استان و خانواده بزرگ جهاد کشاورزي تبريک و تهنيت عرض مي نمايم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.