تخصیص ۴۱۳ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران کربلا از آذربایجان شرقی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از تخصیص ۴۱۳ دستگاه اتوبوس جهت اعزام زائرین اربعین از آذربایجان شرقی به کربلا خبر داد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، اروجعلی علیزاده در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده اداره کل راهداری و حمل و نقل برای سفر اربعین اظهار کرد: باتوجه به جلسات متعددی که در ستاد استانی اربعین برگزار کردیم، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به‌عنوان مسئول کمیته حمل و نقل جابجایی زائرین اربعین انتخاب شد.

وی توضیح داد: از یک ماه گذشته اکیپ ۱۰ دستگاهی برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در مرز مهران اتخاذ شد که دو ماه در آنجا کار کردند و سرانجام پارکینگ و سایر زیربناها ایجاد شدند که اکنون زیر ساخت‌ها تامین شده و از ۱۵ شهریور الی ۳۱ شهریور طرح اربیعن اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: تمهیدات مورد نیاز برای جابجایی زائرین اتخاذ شده است و باتوجه به اینکه در طول دو سال گذشته شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم، پیش‌بینی می‌شود، امسال تعداد زائرین افزایش یابد که ۴۱۳ ناوگان اتوبوسی در استان داریم و پیش‌بینی می‌شود ۸۰ درصد ظرفیت آنها برای جابجایی مسافرین استفاده شود که پیش‌بینی ما جابجایی ۳۵ هزار زائر است.

علیزاده اشا ره کرد: پیش‌بینی می‌شود در مسیر رفت مشکل نداشته باشیم اما در برگشت شاهد پیک سفر خواهیم بود و در این راستا اقداماتی انجام و از ظرفیت سایر دستگاه‌ها استفاده خواهیم کرد؛ توصیه می‌شود زائرین حتما به زمان سفر توجه داشته باشند تا مشکلی در زمان رفت و برگشت نباشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.