برگزاری نهمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار در تبریز

برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و اقدامات انجام یافته ترویجی با حضور شرکتهای دانش بنیان و زنان روستایی بخش کشاورزی

مدیر هماهنگی ترویج و آموزش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از برگزاری نهمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار در تبریز خبر داد.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، آیت الهو عبادپور در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: نهمین کنگره ملی ترویج و آموزش کشاورزی منابع طبیعی و محیط زیست پایدار در دانشگاه تبریز توسط انجمن ترویج و آموزش کشاورزی ایران، دانشگاه تبریز و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با مشارکت سایر دستگاه های مرتبط در دانشگاه تبریز با شعار امنیت غذایی در پرتو توسعه دانش بنیان کشاورزی برگزار می شود.

عبادپور گفت: ترویج کشاورزی و آموزش پایدار، توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی و روستایی، تشکلهای مردمی و تعاونی های روستایی، توسعه کشاورزی دانش بنیان، توسعه روستایی پایدار، توسعه منابع طبیعی و محیط زیست پایدار، توسعه پایدار اجتماعات عشایری، گردشگری روستایی، اقتصاد ترویج و آموزش کشاورزی و تجربیات میدانی موفق محورهای این کنگره را شامل می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این کنگره مقالات برتر در قالب سخنرانی همراه با ارائه پوستر، پنل های تخصصی، چاپ مقالات برتر و فصل نامه های علمی و پژوهشی و برگزاری نمایشگاه و کاروان ترویجی خواهد بود.

عبادپور در ادامه گفت: در حاشیه کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی نمایشگاهی از توانمندی ها و اقدامات انجام یافته ترویجی با حضور خبرگان و مددکاران ترویجی و همچنین شرکت های دانش بنیان و زنان روستایی بخش کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی تاکید نمود: برگزاری کنگره ملی به صورت مستقیم و زنده اینترنتی از شبکه برکت ملی مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی واستودیو برکت سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی پخش خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.