صدور گذرنامه اربعین در ۴۸ ساعت

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: گذرنامه اربعین در ۴۸ ساعت صادر می‌شود.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سید مجید میراحمدی اظهار کرد: به دلیل اینکه بیش از ۷۰۰ هزار نفر در نوبت صدور گذرنامه بودند و به هیچ عنوان امکان صدور به‌موقع و در زمان لازم فراهم نبود با موافقت دولت عراق برای صدور گذرنامه ویژه اربعین، فراجا ظرف ۴۸ ساعت گذرنامه‌ها را صادر می‌کند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: از این ۷۰۰ هزار نفری که پیامک برای آنها ارسال شده، ۲۰۰ هزار نفر عنوان کرده‌اند که گذرنامه ویژه اربعین می‌خواهند که ظرف ۴۸ ساعت به دست آنها می‌رسد. بقیه افراد هم اگر گذرنامه ویژه اربعین بخواهند ظرف ۴۸ ساعت صادر و به دست آنها می‌رسد.

میراحمدی اشاره کرد: زائرانی هم که درخواست تمدید گذرنامه‌های اتمام یافته خود را دارند تقریبا به لحظه این کار برای آنها صورت می‌گیرد. گذرنامه ساکنان شهرستان‌های دوردست هم طی ۲ تا سه روز به دست آنها می‌رسد.

وی توضیح داد: زائران برای صدور برگه‌های گذرنامه به دفاتر پلیس ۱۰+ و برای تمدید هم به ادارات صدور گذرنامه و یا پلیس امنیت شهرستان‌ها مراجعه کنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: در زمان ناآرامی‌های ۲۴ ساعته در عراق هیچ‌ مشکل امنیتی زوار را تهدید نکرد و زوار در امنیت کامل بودند الان امنیت و آرامش کامل در عراق حاکم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.