حکایت جذب مهاجم برای تراکتور/ آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم

 تیم تراکتور بعد از 4 هفته از آغاز لیگ برتر در رده پانزدهم جدول قرار دارد.
عصر آزادی آنلاین: جایگاه تراکتور در جدول رده بندی حتی از شرایط فصل پیش هم بدتر است. بعد از دو هفته سیزدهی و حالا دو هفته هم در رده پانزدهم. 2 امتیاز از دو بازی خانگی و دو بازی خارج از خانه هم که با شکست همراه بوده کارنامه شاگردان بردیف است.
مهمترین مشکل تراکتور در شروع لیگ نداشتن مهاجم است، هر چند این تیم 4 گل به ثمر رسانده که میانگین هر بازی یک گل است اما فقط یک گل توسط مهاجمان این تیم به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد محمد عباس زاده در خط حمله تنها است.
عباس‌زاده هر چند را گشودن دروازه حریفان را خوب بلد است اما به دلیل سن بالا دوندگی لازم را نداشته و فشار لازم به مدافعان حریف را وارد نمی‌کند. این روزها هواداران تراکتور خواهان جذب یک مهاجم خارجی هستند. کاوه رضایی هم به تراکتور اضافه شد اما مشخص نبودن وضعیت قرارداد وی سبب شده هواداران تراکتور دل شان به کاوه قرص نباشد.
در این بین تیم تراکتور در رده های پایه اش بازیکنی دارد که می‌تواند در لحظات سخت گره گشای مشکلات این تیم باشد.
امیر ابراهیم‌زاده آقای گل مسابقات دور مقدمانی قهرمانی آسیا که در حال حاضر در اردوی تیم ملی جوانان کشور حضور دارد. امیر در مسابقات کافو هم در قهرمانی ایران نقش اساسی ایفا کرده و زمانی که تیم ایران با دو گل از ازبکستان عقب بود، در دقیقه 86 وارد زمان شده و در دقیقه 88 یک پنالتی برای تیم ایران گرفت و در دقیقه 90 هم گل تساوی را زد.
وی به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی هنوز در لیست بازی تیم تراکتور قرار نگرفته است، اما بردیف که خود را حامی جوانان معرفی کرده می تواند با میدان دادن به وی، نشان دهد که شعارهایش با عملش یکسان است.
فراموش نکنیم حسین خطیبی تنها بازیکن تبریزی که موفق به کسب عنوان آقای گلی فوتبال ایران شده است، در 17 سالگی در ترکیب تیم تراکتور قرار گرفته بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.