انتخاب سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي به عنوان پاسخگوترين دستگاه اجرايي کشور

افتخاري ملي براي سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي

براساس گزارش دبيرخانه کميسيون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات از مجموع 1829 دستگاه فعال در اين سامانه، سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي به عنوان پاسخگوترين دستگاه اجرايي کشور معرفي شد.
عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي استان، براساس گزارش دبيرخانه کميسيون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات از مجموع 1829 دستگاه فعال در سامانه 445 دستگاه و سازمان به همه (100درصد) درخواست هاي شهروندان پاسخ داده اند. مجموع درخواست هاي ثبت شده براي اين دستگاه ها 8 درصد کل درخواست ها در سامانه را شامل مي شود. 85 دستگاه و موسسه سريعترين پاسخگويي را داشته اند و در مهلت 10 روزه و کمتر از آن به مردم پاسخ داده اند. همچنين 393 موسسه بدون شکايت هستند يعني پاسخ هاي ارايه شده براي شهروندان رضايت بخش بوده است. از ميان دستگاه هايي که سريعترين پاسخگويي را داشته اند 26 موسسه بيش از 10 درخواست دارند که به نسبت تعداد پاسخ و سريعترين زمان پاسخگويي جز دستگاه هاي برتر اين گزارش محسوب مي شوند که سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي در اين ليست به عنوان پاسخگوترين دستگاه اجرايي کشور انتخاب و معرفي شده است.
اين گزارش آماري در پايگاه اطلاع رساني سامانه انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات به نشاني foia.farhang.gov.ir و بخش اسناد سامانه براي دسترسي عموم منتشر شده است.
گفتني است کميسيون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات به دستور رئيس‌جمهور با ترکيب وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي (رئيس کميسيون)، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات يا معاون ذي‌ربط، وزير اطلاعات يا معاون ذي‌ربط، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح يا معاون ذي‌ربط، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور يا معاون ذي‌ربط، رئيس ديوان عدالت اداري، رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي و دبير شوراي عالي فناوري اطلاعات کشور تشکيل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.