اسماعیلی دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی شد

عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی:

رئیس سازمان سینمایی طی حکمی عليرضا اسماعيلی را به سمت دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد.

عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ متن حکم محمد خزاعی برای دستیار و مدیرکل حوزه ریاست به این شرح است:
《جناب آقای دکتر علیرضا اسماعیلی
نظر به تعهد سوابق ارزنده، توانمندی و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دستیار و مدیرکل حوزه ریاست منصوب می‌شوید.
برنامه ریزی و راهبردی، تشخیص و تعیین اولویت‌های کاری و آماده سازی زمینه‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری ریاست سازمان از طریق پیگیری و هماهنگی با واحدهای سازمان و همچنین، همکاری و تعامل سازنده با معاونت‌ها ادارات کل و موسسات تابعه سازمان مهمترین وظایف جنابعالی در راستای تحقیق برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمانی تعریف می‌شود.
امید است با عنایت و لطف منان در سایه همدلی هم افزایی و همراهی مدیران و کارکنان سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
شایان ذکر است عليرضا اسماعيلي، متولد 1347دارای مدرک دکترای رشته سیاستگذاری فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و مدرس دانشگاه های دولتي و آزاد اسلامي و علمی وکاربردی است.
وی علاوه بر تالیف کتاب فلات ایران سرچشمه تمدن و الهام و مقالات علمی متعدد، دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان، مديركل همكاري‌هاي فرهنگي و هنري سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در ايتاليا و اسپانیا، مديركل فرهنگی اروپا و آمريكا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، عضو شورای سیاستگذاری اولین دو سالانه جشنواره ملی چاپ و نشر، عضو شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب ج.ا. ایران و مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و غیره بوده است.》

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.