جلسه مشترک موسسه رازی با مسئولان انستیتو IZS ایتالیا برگزار شد

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از برگزاری جلسه مشترک با مسئولان انستیتو IZS ایتالیا خبر داد و گفت: با هدف بهره گیری از امکانات طرفین برای انجام فعالیت های تحقیقاتی جلسه ای برگزار شد تا در مسیر ارتقا و توسعه هرچه بیشتر موسسه رازی گام برداریم.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط‌عمومی موسسه رازی، دکتر سهیلا مرادی بیدهندی با اشاره به برگزاری ویدیو کنفرانس با دکتر ماسیمو اسکاکیا اظهار کرد: در راستای همکاری های مشترک میان موسسه رازی وانستیتو IZS ایتالیا کارگاه آموزشی بین المللی تحت عنوان «تعیین توالی کامل ژنومی، آنالیز بیوانفورماتیک» توسط کارشناسان آن مجموعه در موسسه رازی برگزار و ویدیو کنفرانسی با دکتر ماسیمو اسکاکیا رییس بخش تحقیق، توسعه و همکاری بین المللی انستیتو IZS انجام شد.

وی افزود: این جلسه برای برقراری ارتباط با انستیتو IZS ایتالیا است که سابقه این همکاری های مشترک به سال 2018 برمی گردد.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی گفت: این جلسه با هدف بهره گیری از امکانات طرفین برای انجام فعالیت های تحقیقاتی طبق قوانین حاکمیتی برگزار شد تا از طریق تفاهم نامه های دوجانبه، در مسیر ارتقا و توسعه هرچه بیشتر موسسه رازی گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری ورکشاپ های آموزشی در ایران یا ایتالیا و بهره گیری از دانش فنی انستیتو IZS از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد تا بر اساس قوانین حاکمیتی کشور در این حوزه فعالیت کنیم.

گفتنی است انستیتو IZS یک موسسه بهداشت عمومی با استقلال اداری و مدیریتی است که به عنوان یک بازوی فنی و علمی فعالیت می کند و کارهای تحلیلی را برای دامپزشکی عمومی انجام می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.