مریم قهرمانی صارم؛ تن رنجور مديريت شهري زمان زيادي جهت احيا ندارد

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج گفت: وضعيت نابسامان فعلي و اصلاح آن و بهبود وضعيت بيمارگونه و وخيم شهرداري با بلاتكليفي شهر و انتخاب شهردار هر روز بغرنج تر ميشود.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج؛ مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور هفتادمین جلسه رسمی شورای شهر اظهار داشت: به نمايندگي از اعضاي شورا و همچنين به نمايندگي از مديريت شهري ميبايست از همشهريانم عذرخواهي كنم، مردم، مراجعين، ارباب رجوع نه تنها رضايتي از خدمات و نحوه ارائه خدمت در شهرداري ندارند بلكه بي نظمي حاكم سردرگمي، تالي فاسد و به هزار و يك موضوع و نقيصه دامن زده است.

قهرمانی به انتصابات نامتناسب و غيرتخصصي در شهرداری اشاره و تصریح کرد: انتصابات نامتناسب و غيرتخصصي در بسياري از حوزه ها و در ادامه اين انتصابات منزوي كردن بدنه كارشناسي و متخصص در تمامي سطوح در اغلب دواير زمينه ساز وضع نابسامان و آشفته فعلي ست و البته اخيرا هم بلاتكليفي، شايعات، عدم صدور حكم براي شهردار منتخب و عدم وجود اراده در شوراي شهر به جهت تعيين و تكليف وضعيت انتخاب شهردار، تماميت خواهي و سهم خواهي و منفعت طلبي و لابي گريها در فضايي مسموم و منتهي به نفع شخصي بر دامنه و بُرد اين آشفتگي افزوده است.

وی عنوان کرد: اين شهر شهردار ندارد و علیرغم تلاش بي وقفه و كوشش هاي سرپرست اما بواقع حقيقت اين است كه بسياري از مديران در اجابت سياستهاي كلي ستاد مركز به دلايل مختلف كوتاهي ميكنند و مردم و شهر زيان ديدگان اصلي وضع موجود هستند.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج به وضعیت نامناسب بوستان های شهر اشاره کرد و گفت: اعضای شورا اگر فرصتي داشته باشند به همراه خانواده در بوستانهاي سطح شهر تفرجي كنند تا به عمق فاجعه و آنچه مردم با آن مواجه اند پي ببرند؛ بوستانهايي رها، تمامي امكانات مستهلك، وضعيت نور، تجهيزات، حتي فضاي سبز و ساير پارامترها واقعا جايي براي دفاع نميگذارد.

قهرمانی یادآور شد: سركشي و پيگيري رفع نواقص و مرمت امكانات به عهده كيست؟ مديرعامل سيما و منظر، معاون امور مناطق اين سازمان، مدير منطقه، معاون خدمات شهري، مسئول فضاي سبز منطقه و يا هيچكدام از اين عزيزان و مديران وظيفه اي ندارند و اشتباهي هستند.

وی عنوان کرد: حوزه اجرایی سازمان سیما و منظر چه تکالیفی دارد، چگونه میشود فضایی را اجاره داده اند و مدتها پس از اتمام اجاره و مدت آن، فعالیت اقتصادی بهره بردار خارج از زمان قرارداد را شاهد هستیم، وضعيت آبياري و رها بودن را تذكر داديم افاقه نكرد، آيا حتي يك جلسه براي تعيين و تكليف تصفيه خانه هاي پساب فاضلاب برگزار شده است؟

قهرمانی صارم بیان کرد: جناب آقاي رييس تذكرات ايراد شده در جلسه قبل همچنان بي پاسخ است و گويا بي نفاوتي به وضعيت شهر و نارضايتي مردم از عملكرد شهرداري به تمامي دواير شهرداري سرايت كرده است؛ آنچه واضح است صراحت قانوني دارد، تك تك اعضاي شورا نيز حضور داشتند و به طور شفاف و كامل در جريان هستند آنكه وضعيت مصوبه انتخاب شهردار و تصميمات آتي را بدون فوت وقت مطرح و تصميم گيري شود.

وی افزود: وضعيت نابسامان فعلي و اصلاح آن و بهبود وضعيت بيمارگونه و وخيم شهرداري با بلاتكليفي شهر و انتخاب شهردار هر روز بغرنج تر ميشود، لذا اگر شرايط احراز شهردار منتخب براي شما و اكثريت شورا يقيني و اثباتي ست! بسم الله، حكم ايشان را صادر كنيد و اگر خير، حق مردم اين نيست؛ ظرف زماني چند روزه جهت تعيين تكليف مشخص كنيد و شهر را از شائعه و شائبه و كمي دور كنيد.

دبیر دوم شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: تن رنجور مديريت شهري ديگر زمان زيادي جهت احيا ندارد لذا ضمن تذكر قانوني به حضرتعالي، علاقه مندان و متمايلان به ادامه وضع فعلي با كمال احترام هشدار ميدهم كه تك تك اعضاي شورا ميبايست پاسخ گوي نحوه برخورد و مواضع خود در بزنگاه ها باشند و نسبت به بديهيات اعلامي كه مثل روز روشن است موضع گرفتن و ايراد سخن برخلاف آنچه رخ داده است و اعلام شده است، با چه منطقي انجام ميشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.