رویدادها قلب تپنده اکوسیستم نوآوری

لزوم ایفای نقش تمام اعضای اکوسیستم در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛

عصرآزادی آنلاین :

رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس در رویداد «رینوتاک ۲۰۲۲» نخستین رویداد فناورانه دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با بیان اینکه این رویداد فرصت خوبی بود تا با اکوسیستم نوآوری و فناوری تبریز اشنا شود گفت: جریان توسعه اکوسیستم با برگزاری رویداد ها زنده است و هر چیزی که منجر به رشد اکوسیستم می شود از دل این رویداد ها بیرون می آید.
مهدی عظیمیان با بیان اینکه رویدادهای فناورانه که در حاشیه نمایشگاه ها برگزار می شود و چه رویدادهای کارآفرینان هفتگی قلب تپنده اکوسیستم  هستند، افزود: این رویدادها به شبکه سازی، انتقال تجربه، دانش و مهارت کمک می کنند.
وی اضافه کرد: اکوسیستم نوآوری و فناوری شبکه ای بهم پیوسته از اجزای مختلفی است که همواره در ارتقای سرمایه انسانی و توسعه اقتصاد دانش بنیان نقش ایفا می کند.
عظیمیان با اشاره به نقش صنعت در  توسعه اقتصاد دانش بنیان و اکوسیستم نوآوری و فناوری گفت: صنعت آنگونه که باید، درگیر این زیست بوم نشده است و با ادبیات نوآوری بیگانه هستند و در آذربایجان شرقی که به عنوان استانی صنعتی شناخته می شود به این موضوع باید اهمیت بیشتری داد.
رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس تاکید کرد: رینوتکس می تواند مترقی ایفای نقش رویداد ها در آذربایجان شرقی باشد که این امر نیازمند مشارکت تمام اعضای اکوسیستم است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.