مراسم پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید وحید فرهنگی والا در تبریز برگزار شد

مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت رزمنده مدافع حرم شهید وحید فرهنگی والا در حسینیه گلزار شهدای آرامستان وادی رحمت تبریز برگزار شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، فرمانده جدید قـرارگاه منطقه‌ای عاشورا در این مراسم با تاکید براینکه ده هزار شهید آذربایجان شرقی نشان افتخار مردم بزرگ این خطه در اثبات وفاداری به اسلام و انقلاب است، گفت: علم پرافتخار شهیدان تنها علمی است که در مقابل دشمنان اسلام همواره با قدرت و اقتدار در اهتزار است.

سردار بابازاده ادامه داد: شهیدانی، چون شهید وحید فرهنگی والا و دیگر شهدای مدافع حرم با حضور در جبهه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام نشان دادند که کاروان انقلاب همواره در عهدی که با امام و شهیدان بسته اند پای بند و استوارند.

او با اشاره به اینکه وعده الهی تخلف ناپذیر است اشاره کرد: قاطبه مردم همچنان مردانه و شجاعانه در پشت آرمان‌های امام و منویات رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی، چون کوهی استوار ایستانده اند و برای بسط و گسترش اسلام ناب محمدی تلاش می‌کنند و وعده الهی در پیروزی مستضعفان بر مستکبران یقینا محقق خواهد شد.

شهید وحید فرهنگی والا متولد ۱۳۷۰ تبریز است که با آغاز فتنه گروهک‌های تکفیری و تروریستی در سوریه، برای دفاع از حرم آل‌الله (ع) عازم این کشور شد و ۱۶ آبان ۹۶ به دنبال جراحت در شهر «ادلب»، به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

دایی وی، «غلامرضا جشن‌پور دکان» نیز متولد ۱۳۴۴ تبریز است که در دوران دفاع مقدس به‌عنوان غواص بسیجی در جبهه حضور یافت و ۲۵ دی ۱۳۶۵ در «شلمچه» به شهادت رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.