مسابقات موتورسواری اندرو در ارتفاعات تبریز برگزار شد

مسابقات آندرو با درخشش موتورسواران آذربایجان‌شرقی در عون ابن علی تبریز به پایان رسید.

عصرآزادی آنلاین: نخستین دوره مسابقات موتورسواری اندرو قهرمانی کشور با عنوان “جام تبریز” در مجموعه تفرجگاهی عون بن علی تبریز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

گفتنی است، این مسابقات به منظور انتخاب تیم ملی و همچنین معرفی ظرفیت های گردشگری تفرجگاه عون بن علی (عینالی) برگزار شد. طبق اعلام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، مربیان تیم ملی در این رقابت‌ها حضور داشتند تا بهترین‌ها را در ترکیب تیم ملی قرار دهند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، هوشیار شهردار کلانشهر تبریز، دانش پناه مدیرعامل سازمان عون بن علی تبریز و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در عینالی تبریز برگزار شد.

مسابقه مقدماتی که شامل عبور از موانع بوده و خط استارت روز دوم رقابت‌ها از مقابل آمفی تائتر مجموعه عون بن علی آغاز شد و شرکت کنندگان پس از طی مسافت ۶ کیلومتری رینگ منتهی به آمفی تئاتر، به خط پایان رسیدند.

این رقابت ها با مشارکت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز و سازمان عون بن علی تبریز برگزار شد.

نفرات برتر مسابقات موتورسواری آندرو در دو بخش به شرح زیر می‌باشد:
مقام اول: سهند زهتابی از شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی
مقام دوم: مجتبی کدخدایی از شهرستان مشهد استان خراسان رضوی
مقام سوم: امیر نشانی از شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی
مقام اول: مهدی مسلمی از شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی
مقام دوم: سجاد موحدی از شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی
مقام سوم: امید رحمتی از شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.