پیروزی آبادانی‌ها با سیستم علی اصغری در تبریز

تیم توفارقان نماینده استان آذربایجان‌شرقی در لیگ برتر بسکتبال کشور مغلوب مهمانش شد.
عصرآزادی آنلاین، در چارچوب هفته دهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، در سالن پورشریفی تبریز به مصاف پالایش نفت آبادان رفت.
نماینده استان آذربایجان‌شرقی که در هفته‌های گذشته روی نوار ناکامی گام برمی‌داشت، در بازی روز پنجشنبه نیز موفق به خروج از بحران نشد و ۸۲ بر ۶۷ نتیجه را به میهمان جنوبی‌اش واگذار کرد‌.

اما آسمان‌ خراش‌های آذرشهری درحالی این دیدار خانگی را با شکست پشت‌ سر گذاشتند که در پایان کوارتر دوم با نتیجه ۳۹ بر ۳۷ از رقیب قدرتمند خود پیش بودند ولی در ادامه در کوارترهای سوم و چهارم نتوانستند برتری امتیازی را حفظ کنند.
در جدول لیگ برتر بسکتبال کشور، توفارقان آذرشهر با این باخت خانگی برای هشتمین بار در فصل جاری طعم شکست را چشید تا با ۲ برد، ۸ باخت و مجموع ۱۲ امتیاز در مکان یازدهم و ماقبل آخر بایستد.
در این بازی امان زاده معاون ورزشی و علیپور سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و علیزاده مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.
در سمت دیگر، پالایش نفت آبادان ششمین برد خود را جشن گرفته و با عملکرد ۶ برد، ۴ باخت و ۱۶ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.
افزودنی است، در سایر مسابقات هفته دهم تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، آویژه صنعت پارسا مشهد و نبوغ اراک مقابل حریفان خود صاحب پیروزی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.