برنامه تراکتور در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر

سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور لیست بازیکنان مد نظرش را به مدیر این باشگاه داده است.
عصرآزادی آنلاین: تراکتور همانند سال‌های گذشته در فصل نقل و انتقالات با چراغ خاموش به دنبال گزین‌های خود است. در حالی که چند روزی است فصل نقل و انتقالات زمستانی شروع شده، در مورد خریدهای باشگاه تراکتور خبری به گوش نمی‌رسد.
شاید این باشگاه همانند چند فصل اخیر خود به صورت چراغ خاموش و به دور از سر و صدای رسانه‌ای در حال بررسی و مذاکره با گزینه های مدنظر سرمربی خود است.
با این حال شنیده می‌شود دو بازیکن تیم‌های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در تیرراس مدیران باشگاه تراکتور بوده و مذاکرات برای انتقال با معاوضه با مدیران این دو باشگاه آغاز شده است.
در مورد بازیکنان تیم تراکتور هم حجت حق وردی به دلیل پایان قرارداد نیم فصل از این باشگاه جدا و به نفتچی باکو پیوست. سعید واسعی به صورت توافقی از تراکتور جدا و به فولاد پیوست و یزدان دوست هم در نیم فصل از این تیم جدا شده است.
شاید مورد پر سر و صدای باشگاه تراکتور وضعیت کاوه رضایی است. بازیکنی که شایعه شده بود در نیم فصل به تیم استقلال می پیوندد، اما نصیرزاده مدیر باشگاه تراکتور صراحتا عنوان کرد که جدایی رضایی منوط به توافق با باشگاه تراکتور بوده و وی نمی‌تواند از این باشگاه جدا شود.
یکی دیگر از موارد قطعی باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات، پیوستن امینی به عنوان دروازه بان است. وی در نیم فصل هم با تیم تراکتور تمرین کرده بود و پیش‌بینی می شد که جزو خریدهای زمستانی تراکتور باشد.
تیم تراکتور در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور با 22 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت. این تیم روز اول بهمن در تبریز و در شروع نیم فصل دوم میزبان تیم گل گهرسیرجان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.