سه امتیاز شیرین تر از گز اصفهان

خط و نشان تراکتور برای مدعیان

تیم تراکتور برابر میزبان خود به برتری دست یافت.
عصرآزادی آنلاین/امید شرکت تبریزی:
تیم فوتبال تراکتور از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه سه بریک تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.
قرمزهای تراکتوری که قبل از آغاز مسابقه با تقدیر علی اکبرذوالمجیدیان مدیر تیمشان از طرف اصفهانی ها رو برو شده بودند با انگیزه ای بالا مسابقه را آغاز کردند.
برخورد امیرحسین صدقی با سیدمحمد حسینی باعث شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود و تعویض اجباری برای هر دو تیم شکل گیرد.
تراکتور با گلزنی رضا اسدی دقیقه 30 از میزبان خود پیش افتاد اما ضربه پنالتی محمدرضا سلیمانی دقیقه 39 کار را به تساوی کشاند.
کارت زرد دوم و اخراج پوریا پورعلی دقیقه اول وقت تلف شده نیمه اول باعث شد تا تمرکز میزبان برهم بخورد و در حالی که همه انتظار پایان بازی در نیمه اول را می کشیدند در دقیقه نهم وقت های تلف شده پاس گل آلوز با ضربه رضا اسدی درون چهارچوب دروازه اصفهانی ها جا گرفت تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به نفع تراکتور به پایان برسد.
شاگردان خمز درنیمه دوم هم با استفاده از برتری عددی خود توانستند بازی رو به جلوی خود را به نمایش بگذارند و در دقیقه 63 بهترین گلساز فصل ریکاردو آلوز زمینه ساز هت تریک رضا اسدی شد تا تراکتوری ها سه بریک از حریفشان پیش بیفتند.
در ادامه حملات بی اثر ذوب آهن با درخشش اخباری دفع شد تا درپایان تراکتور از آوردگاه اصفهان سه امتیاز شیرین را به تبریز بیاورد.
گفتنی است در پایان هفته هفدهم تراکتور با 26 امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفت و ذوب آهن نیز با 18 امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفت.
لازم به ذکر است در هفته هجدهم روز چهارشنبه 12 بهمن ماه از ساعت 14:00تراکتور پذیرای فولاد خوزستان خواهد بود و پنجشنبه 13بهمن ماه نیز از ساعت 15:00 ذوب آهن مهمان مس رفسنجان است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.