فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز تاکید کرد؛

دشمن به تضعیف انقلاب می اندیشد

به گزارش عصرآزادی آنلاین، فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با اشاره به هجمه‌های مختلف دشمنان علیه ایران گفت: دشمن از راههای مختلف رسانه‌ای سعی در فریب افکار عمومی داشته و با وارونه نشان دادن مسائل در راستای سیاهنمایی علیه دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کند که باید در این رابطه هوشیار بوده و حقایق را تبیین کنیم.
سرهنگ جواد قهرمان‌زاده در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت ایام دهه فجر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی با شعار “ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار” در سطح ناحیه در پایگاه‌ها و حوزه‌ها اجرا خواهد شد افزود: در این ایام با اجرای برنامه‌های مختلف در راستای خدمت‌رسانی به مردم ایفای وظیفه خواهیم کرد، چرا که بسیج و سپاه در حوزه‌های مختلف خادم و در کنار مردم هستند.
وی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری در راستای جهاد تبیین را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و ادامه داد: باید دستاوردها و خدمات انقلاب و همچنین مکر دشمنان را به ویژه در حوزه رسانه و فضای مجازی برای نسل جدید تبیین کنیم، چرا که در عصر رسانه قرار داریم و دشمنان از طریق ابزار رسانه و فضای مجازی در راستای گمراه کردن افکار عمومی به ویژه نسل جوان  تلاش می‌کنند؛ باید برای مقابله با این هجمه‌ها به اصل جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر انقلاب است، تمرکز کنیم.
قهرمان زاده با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در ایام‌الله دهه فجر در سطوح مختلف سپاه ناحیه امامت تبریز خاطرنشان کرد: امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم که سر سپردند تا امروز سربلند و مقتدر زندگی کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را نیز گرامی می‌ داریم که در مقابل توطئه‌ داعش که توسط مثلث عبری – عربی – غربی ایجاد شده و به جان منطقه افتاده بود تا با جریان مقاومت اسلامی مقابله کنند، ایستادند تاکید کرد: سردار سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت در این رابطه مجاهدت و رشادت‌های بسیاری کرده و هیبت پوشالی دشمن را درهم شکستند و امروز وظیفه داریم مجاهدت‌ های این شهدای بزرگوار و شهدای امنیت را به نسل جدید منتقل کنیم.
وی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در راستای نشاط آفرینی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون دیدارها، نواخته شدن زنگ انقلاب، رژه موتورسواری و غیره خواهیم داشت و در ۱۳ بهمن نیز عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برگزار خواهد شد.
قهرمان زاده با اشاره به اینکه برپایی اردوهای جهادی، کمک‌های مومنانه، ویزیت‌های رایگان پزشکی و غیره در راستای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم به صورت جهادی و میدانی انجام شده و همچنین همایش‌های خانوادگی و غیره برگزار خواهیم کرد یهدآور شد: در ۲۲ بهمن ماه نیز به همراه آحاد مردم ایران در راهپیمایی دشمن‌ شکن شرکت خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر پیشرفت‌ها و دستاوردهای مختلف انقلاب در طول ۴۴ سال اظهار کرد: طی این مدت پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های علمی، پزشکی، اجتماعی و غیره داشته‌ایم و این در حالی است که آماج هجمه‌های مختلف دشمنان از جنگ‌ تحمیلی گرفته تا تحریم‌ها بوده‌ایم، البته منکر مشکلات نیستیم اما کشورمان شاهد رشد و پیشرفت‌های خوبی در طول ۴۴ سال بوده است.
قهرمان زاده با تاکید بر اینکه مردم با بصیرت ایران در برهه‌های مختلف پشتیبان نظام بوده و همواره صف خود را از دشمنان جدا کرده‌اند خاطرنشان کرد: ایران در حوزه‌های مختلفی پیشرفت داشته و جزو کشورهای دارای فناوری پرتاب به فضا بوده و این در حالی است که کشورهای بسیاری از چنین فناوری محروم هستند، لذا این‌ ها نمایانگر پیشرفت‌های ایران بوده و باید این داشته‌ها را مورد توجه قرار دهیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.