واژه فراموش شده برای سرخپوشان تبریزی

رکورد عجیب تراکتور در لیگ برتر

عصرآزادی/سرویس ورزشی: تراکتور تنها  تیمی در لیگ برتر است که هنوز هیچ گلی از نقطه پنالتی به ثمر نرسانده است. حکایتی عجیب که صدا خمز سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور را هم درآورد که مگر مگر می‌شود برای تیمی اصلا پنالتی نگیرند.
حالا دیگر کسی آخرین پنالتی تیم تراکتور را به یاد نمی آورد. اصلا مهم نیست کی پنالتی زن اول تیم است و یا اصلا گل می شود یا نه؟ زیرا مدت هاست داوران برای تیم تراکتور پنالتی نگرفتند.
19 اردیبهشت 1401 در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل گذشته  بازی تراکتور با هوادار در تبریز: در دقیقه 33 یک ضربه پنالتی برای تیم تراکتور اعلام می‌شود. محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور نتوانست این ضربه پنالتی را گل کند.
57 دقیقه مقابل هوادار، 90 دقیقه در مصاف با ذوب آهن و فجر سپاسی و 76 دقیقه در بازی نیمه تمام پرسپولیس از فصل گذشته(بدون احتساب بازی نساجی از فصل گذشته که برگزار نشد). 20 بازی در لیگ برتر فصل جدید و 120 دقیقه بازی در جام حذفی در مصاف با استقلال : 2230 دقیقه بدون حتی یک ضربه پنالتی و جالب اینکه در همین مدت زمانی 8 ضربه پنالتی علیه تیم تراکتور اعلام شده است.
حالا تنها تیمی در لیگ برتر که هیچ پنالتی برای این تیم اعلام نشده، تراکتور است. داوران سخت گیر یا بدشانسی، هر چه است رکوردی عجیب برای تراکتور ثبت کرده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.