فوتسال جوانان مس سونگون در اندیشه تداعی

مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته یک جوانان کشور از 9 اسفند در قزوین آغاز می شود.
عصرآزادی آنلاین: از روز سه شنبه ۹ اسفند مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته یک جوانان کشور با حضور ۸ تیم راه‌یافته به دور پایانی در دو گروه جداگانه و به‌صورت دوره‌ای در قزوین آغاز می‌شود.

تیم فوتسال جوانان مس سونگون ورزقان که در دور مقدماتی و با حضور در دیدارهای مناطق صومعه‌سرا و ارومیه و برگزاری مسابقات مقتدرانه و بدون داشتن باخت در کارنامه به دور پایانی صعود کرده بود، با اندیشه تداعی و تکمیل پیروزی‌های خود در آوردگاه قزوین به مصاف حریفان می‌رود.
در گروه دوم این مرحله ۴ تیم فولاد زرند ایرانیان, راگا شهر ری، شهروند قزوین و مس سونگون ورزقان حضور دارند. گروه اول این مرحله با پاسارگاد توره مرکزی، جام آوران صومعه‌سرا، وارسته محمدیه قزوین و سپاهان نوین اصفهان شکل یافته است.
شاگردان حبیب محمدی در قالب تیم فوتسال جوانان مس سونگون ورزقان در جهت آمادگی بیشتر و حضور قدرتمند در عرصه رقابت‌های قزوین طی یک ماه اخیر علاوه بر تمرینات مرتب و منظم چند دیدار تدارکاتی برگزار کرده که طی آن در تبریز با نتیجه ۶ بر ۱ تیم فوتسال شهدای گمنام را شکست داد و در دیدار دوم با حساب ۳ بر یک از سد تیم فوتسال منتخب اهر گذشت تا باروحیه مضاعف راهی دیدارهای مرحله پایانی شود.
گروه بندی:
تیم امید مس سونگون با تیم های شهروند قزوین، فولاد زرند ایرانیان و راگای شهر ری هم گروه است و روز سه شنبه 9 اسفند برابر شهروند قزوین، 10 اسفند با فولاد زرند و 11 اسفند با تیم راگای شهر ری بازی خواهد کرد.

اسامی تیم فوتسال جوانان مس ورزقان:
ابوالفضل عبادزاده مدیر تیم
حبیب محمدی سرمربی
امین بابایی مربی

بازیکنان: امیرحسین محمدیان، محمد خاصه تراش، فرشید خدایی، ابوالفضل فلقی، مهدی آذرنیا، جعفراصلانی، نیما فتحی، امید باباییان، رضا مفتاحی، امیر امیری، علیرضا شهسواری، مهدی دلیر، علی هادی، محمدمهدی دلیر، امیرمهدی محمدیان، مهدی دلقوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.