وزیر راه‌ و شهرسازی:

تمهیدات لازم برای کاهش تلفات رانندگی در نوروز ۱۴۰۲ اندیشیده شده است

ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی توسط سازمان راهداری در محورهای پرتردد
وزیر راه و شهرسازی گفت: پاسخگویی به مسافران در نوروز ۱۴۰۲ از طریق سامانه‌های حوزه‌های هواشناسی (شماره ۱۳۴)، ریلی (شماره ۵۱۴۹)، جاده‌ای (شماره ۱۴۱)، دریایی (شماره ۱۵۵۰) و هوایی (شماره ۱۹۹) انجام می‌شود.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ «مهرداد بذرپاش»  در دومین نشست ستاد سفرهای نوروزی با حضور معاونان وزیر، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سراسر کشور، با اشاره به اهمیت ایمنی تردد و نجات جان افراد و کاهش تلفات رانندگی دستور داد که استان‌ها همه تلاش، امکانات، خلاقیت و نوآوری خود را به کار گیرند تا در ایام نوروز مردم سفری شاد و ایمن داشته باشند.
همچنین در این جلسه وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: موضوع ساماندهی امداد خودروی جاده‌ای، هماهنگی برای حضور ماموران آتش نشانی‌ در ۳۰ کیلومتری شهرها که طبق آمار پلیس راهور بیشترین تصادفات در این نقاط صورت می گیرد، انجام شود و در برخی ورودی شهرها که بر اثر بارش‌های اخیر دچار آسیب‌های جدی در رویه جاده شده است به سرعت ترمیم و بهسازی انجم شود.
بذرباش، رضایتمندی مسافران را هدف نهایی این وزارتخانه برشمرد و تاکید کرد: تشکیل مستمر جلسات شورای هماهنگی حمل ونقل در استان‌ها به منظور ایجاد فضای با نشاط در ایستگاه‌ها، پایانه‌ها و فرودگاه‌ها، اطلاع رسانی مستمر به صورت ملی و استانی مورد توجه قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی تصریح‌کرد: همچنین ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی توسط سازمان راهداری در محورهای پرتردد در ۳۰ کیلومتری شهرها که بیشترین تصادفات را دارند، ضروری است.
در این جلسه روسای سازمان ها و شرکت‌های تابعه و برخی مدیران استانی به بیان نظرها و دیدگاه‌های خود در خصوص سفرهای نوروزی پرداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.