اجتماع ۵ هزار نفری جوانان تمدن ساز جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد؛

جوانان هلال احمر سفیران نوع دوستی ایران در جهان

به گزارش عصرآزادی آنلاین، در راستای ورود و جذب اعضای جدید در جمعیت هلال احمر جهت انجام فعالیت‌های داوطلبانه و عام المنفعه و معرفی این مجموعه جشن بزرگی با حضور ۵ هزار نفر از داوطلبان آذربایجان شرقی به مناسبت روز جوان در تبریز برگزار شد تا از استقبال کم نظیر جوانان این استان در عضویت و امور داوطلبانه قدردانی به عمل آید.
در این برنامه ویژه بیش از ۵ هزار نفر از جوانان تمدن ساز هلال احمر مناطق مختلف استان آذربایجان‌شرقی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) روز پنجشنبه در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز گردهم آمدند.

▪️افزایش اعضای جوانان آذربایجان شرقی به ۵۰ هزار نفر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) جوان برومند حضرت اباعبدالله (ع) در اجتماع عظیم ۵ هزار جوان هلال احمری در تبریز گفت: جوانان هلال احمر با حمایت های روانی خود به کودکان مناطق زلزله زده در شهرستان خوی پیام نوع‌دوستی خود را به گوش جهانیان رساندند.
حجت الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی افزود: جوانان تمدن ساز آذربایجان شرقی در جذب اعضا بسیار قابل تحسین عمل کردند و با جذب ۵۰ هزار عضو در سامانه عضویت، اکنون با ۵ هزار عضو جدید در این اجتماع پرشور حضور دارند‌.

▪️دریافت جایزه هانری داوینسون توسط جمعیت هلال احمر ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌ شرقی نیز ضمن خیرمقدم به جوانان ۲۶ شهرستان و دفتر مناطق مختلف استان آذربایجان‌شرقی گفت: ما اهل تعاونیم و در این جمعیت بزرگ، همچون اعضای یک خانواده برای یک هدف مشخص که همان مهر و دوستی و ایثار است تلاش میکنیم.
حمید منجم افزود: جوانان پرانرژی این استان همیشه در تمام صحنه‌ها حضور گسترده و چشمگیری دارند و این استقبال پرشور اعضای جدید از جمعیت هلال احمر را ارج می‌نهیم.
وی اضافه کرد: جایزه هانری داوینسون یکی از پرافتخارترین موضوعات امسال بود که به پاس فعالیت های جوانان مهرورز جمهوری اسلامی ایران به جمعیت هلال احمر کشورمان اهدا گردید.

▪️صلیب سرخ جهانی در زلزله های اخیر تنها از هلال احمر ایران تقدیر کرد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با یادکردن از جوانان غیور خطه آذربایجان، شهیدان حمید و مهدی باکری، عملکرد مدیرعامل استان را در یک سال تصدی این سمت، قابل ستایش عنوان کرد.
علیرضا منادی، هلال احمر و خدمات کم نظیر این جمعیت در زلزله ترکیه را کم نظیر و درخشان خطاب کرد و افزود: فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر از هلال‌احمر ایران به خاطر خدمات امداد و نجات در زلزله ترکیه و سوریه تشکر کرد.

▪️خدمات جمعیت هلال احمر در زلزله خوی و ترکیه بی مثال بود

تراب محمدی – معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی – به عنوان آخرین سخنران این اجتماع عظیم ۵ هزار نفری گفت: نوع دوستی در این مجموعه بزرگ بعنوان موضوع بسیار حائز اهمیت، در فعالیت های مختلف ظهور و بروز کرده است که مصداق اخیر آن، خدمات بی مثال در زلزله خوی و ترکیه بود که نقش افرینی جوانان و امدادگران مثال زدنی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.