باغ گلستان تبریز باید احیا و ساماندهی شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر این‌که باید باغ گلستان شهر باید احیا شود، گفت: برنامه داریم تا این موضوع را برای سال آینده عملی سازیم و این مکان به محل اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری پویا تبدیل شود.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، امیر نصیربیگی پنجشنبه، ۲۵ اسفندماه در نشست خبری، اظهار کرد: بیشترین تمرکز خود را در حوزه طراحی و برنامه ریزی گذاشته‌ایم که اجرای آن نیز به یک سازوکار تخصصی با نیروی انسانی مجرب می‌طلبد.

وی از تدوین برنامه‌های این سازمان برای محلات شهر خبر داد و افزود: این برنامه برای سال ۱۴۰۲ به شورای شهر ارائه و تایید شده است. توزیع عادلانه و توجه به سرانه فرهنگی در محلات نیز در برنامه‌های مناسبتی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم در تبریز، اظهار کرد: برای برگزاری این المپیاد، هیچ هزینه‌ای از شهروندان گرفته نشده و تمامی خدمات به صورت رایگان ارائه شده است.

نصیربیگی افزود: ثبتنام برای این المپیاد از طریق سایت انجام گرفته و اطلاعات شرکت کنندگان نیز قابل تفکیک است لذا در راستای حمایت از ورزش حرفه‌ای، به دنبال شناخت استعدادهای ورزشی نوجوان و کودک شهرمان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره نوروزی تبریز؛ بهشت ماندگار، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از ۲۳ اسفند تا سوم فروردین ماه ۱۴۰۲برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه جشنواره‌های نوروزی نیز ساعت ۱۹ فردا در محوطه عمارت تاریخی ائل گلی خواهد بود.

وی از برگزاری برنامه افطارلیخ از چهارم فروردین ماه در مناطق مختلف شهر تبریز، افزود: معرفی نخبگان، استعدادهای منطقه و اجرای برنامه‌ شاد و مفرح از جمله ویژه برنامه‌های افطارلیخ خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در خصوص وضعیت بودجه این سازمان برای سال آتی نیز گفت: شهرداری تبریز بودجه ویژه‌ای برای بخش فرهنگ، اجتماع و ورزش شهر در سال ۱۴۰۲ پیش بینی کرده که در مقایسه با بودجه سال ۱۴۰۱ تحول ویژه‌ای داشته و عینیت آن را در حوزه اجرا خواهیم دید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.