رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز خبر داد؛

تبریز از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ وارد بهشت ماندگار می شود

مراسم افتتاحیه جشنواره نوروزی “تبریز؛ بهشت ماندگار” عصر جمعه ۲۶ اسفند در محوطه عمارت تاریخی ائل گولی برگزار خواهد شد، از ۴ فروردین نیز برنامه ترکیبی افطارلیق برنامه ریزی شده است که در فضای باز برنامه های مختلفی در تمام مناطق شهر برگزار خواهد شد.
عصرآزادیرئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: در حوزه جشنواره نوروزی امسال شرایط خاصی داریم و با توجه به این که از ۴ فروردین در ماه مبارک رمضان قرار خواهیم داشت، تا سوم فروردین جشنواره “تبریز بهشت ماندگار” را نام گذاری کرده و برنامه های مختلف در مناطق مختلف شهری برگزار کرده و اکنون نیز ادامه خواهد داشت.
“امیر نصیربیگی” در نشست خبری روز ۲۵ اسفند که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد افزود: بیشترین زمان خود را در حوزه برنامه ریزی و طراحی گذاشته ایم، برای اینکه مصرف کننده صِرف نباشیم باید طراح مقتدر باشیم، نیاز است تا وضعیت موجود احصا و اهداف آینده را تعیین کرد.
وی ادامه داد: المپیاد ورزشی “پرچم” نزدیک یک ماه است که آغاز شده و برخی مسابقات نیز در حال برگزاری و تا چندین ماه ادامه دار خواهد بود، نشاط اجتماعی و تغییر وضعیت عمومی محوریت ما در این مسابقات است و در تمامی آن ها هیچ هزینه ای برای شهروندان محتمل نشده است.
نصیربیگی اضافه کرد: تیم ها با مراجعه به سایت ثبت نام کرده و حتی هزینه های هیئات ورزشی را نیز از سوی سازمان پرداخت گردیده و هیچ هزینه ای برای شهروندان نداشته است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تاکید کرد: قبل از جام پرچم نیز چندین مسابقه را برگزار کردیم که با عنوان توسعه ورزش همگانی به همه شرکت کنندگان حمایت هایی صورت گرفت.
وی به برنامه هاي نوروزی این سازمان اشاره کرد و گفت: در حوزه جشنواره نوروزی سال آینده، شرایط خاص تر است و با توجه به اینکه از ۴ فروردین در ماه مبارک رمضان قرار خواهیم داشت، تا سوم فروردین جشنواره “تبریز بهشت ماندگار” را نامگذاری کرده و برنامه های مختلف در مناطق مختلف شهری برگزار کرده و اکنون نیز ادامه خواهد داشت.
نصیربیگی خاطرنشان کرد: در رابطه با محل استقرار سازمان نیز، سعی می‌کنیم از فضاهای دیگری که در اختیار داریم مباحث هنری را به آن جا انتقال دهیم و اینجا – ساختمان همشهری – به عنوان ستاد باقی بماند زیرا نمی‌توان ۶ ماه فرهنگِ شهر را تعطیل کرد و منتظر مکان جدید ماند.
وی اظهار کرد: در نظر داریم با انجام تعمیرات لازم در خانه هنر به عنوان یکی از اماکن مهم شهری، آن جا را به کتابخانه فرهنگ و هنر و تجمع اصحاب فرهنگ و هنر تبدیل کنیم، لذا خانه ختایی نیز به عنوان محل برگزاری رویدادها انجام خواهد شد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز یادآور شد: در مقایسه با کلانشهرها، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز شرایط بدی نداشته و جزو شهرهای موفق است، اما برای سال آینده بودجه ویژه ای برای سازمان پیش بینی شده است که امیدواریم عینیت آن را در حوزه اجرا ببینیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.