طوفان در فصل تولد طبیعت/ آلوز از سرمربی تراکتور عذر خواست

یک استوری عجیب از ریکاردو آلوز در روزهای تعطیلات، تراکتور را به یک بحران کم سابقه مواجه کرد.
عصرآزادی آنلاین: همه چیز از تاخیر دو روزه آلوز در بازگشت از تعطیلات نوروزی آغاز شد. بلافاصله سرمربی تراکتور وی را از لیست بازی با نفت مسجد سلیمان خط زد و جالب اینکه تراکتور بدون آلوز بهترین نتیجه فصل خود را کسب کرد.
یک استوری از سوی آلوز که بهترین پاسور لیگ است، اختلاف وی با سرمربی تراکتور به اوج رساند.
ریکاردو آلوز مدعی شد که پاکو خمز سعی کرده به او حمله فیزیکی کند. باشگاه تراکتور نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
ریکاردو آلوز در استوری خود مدعی شد که پاکو خمز در روز سه شنبه گذشته سعی کرده بود به او حمله فیزیکی کند.
آلوز نوشته است: هواداران عزیز کاملا واضح بگویم، من از تیم خارج شدم زیرا آقای پاکو خمز در روز سه شنبه گذشته 28 مارس سعی کرد به من حمله فیزیکی کند.
همانطور که متوجه می شوم باشگاه نسبت به رعایت قوانین انضباطی باشگاه و قانون در خصوص این رفتار ظالمانه مسئولیت های لازم را انجام می دهد.
مطمئنم که در بازی بعدی در ترکیب قرار خواهم گرفت زیرا آماده کمک به تیمم هستم.
واکنش باشگاه تراکتور
باشگاه تراکتور قبل از اینکه این موضوع به بحران بزرگی تبدیل شود، اقدام به حل آن کرد.
پس از جلسه فشرده هوشنگ نصیرزاده با سرمربی تیم از یک سو و ریکاردو آلوز از سوی دیگر، مشخص شد که مسائل پیش آمده ناشی از سوءتفاهم‌ بوده و بر ضرورت رفع سریع این مشکل تأکید شد.
پیرو اتفاقات و مسائل پیش آمده در خصوص ریکاردو آلوز، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور جلسات متعددی با پاکو خمز  سرمربی تیم و ریکاردو آلوز به همراه محمدرضا اخباری کاپیتان تیم، برگزار و در خصوص مسائل پیش آمده گفت‌وگو کرد.
پس از بررسی موضوع و توضیحات ارائه شده و باتوجه به عذرخواهی ریکاردو آلوز در صفحه شخصی خود بابت مطالبی که قبلا‍‍ً طرح کرده بود، این بازیکن با نظر مساعد پاکو خِمز  از روزهای آتی به تمرینات گروهی تیم بر‌می‌گردد و در خدمت تیم خواهد بود.
نصیرزاده این جلسات با اشاره به اینکه جایگاه باشگاه تراکتور از هر فرد طرف قرارداد بالاتر است و باشگاه برای ادامه رقابت‌ها به آرامش نیاز دارد، گفت: نتیجه این جلسات باید به برقراری آرامش در تیم منجر شود. همچنین وی خواستار برقراری نظم و انضباط و رعایت آن توسط تمام طرف‌های قرارداد شد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.