نهضت کاشت ۵۰۰هزار بوته گل در مراغه آغاز می شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آمادگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برپایی روز طبیعت در ۲۸۵ بوستان محله‌ای در سطح شهر خبر داد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سیامک آسیایی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سیزدهم فروردین، تمهیدات لازم اعم از تجهیز و آماده سازی نمازخانه ها، تامین سیستم روشنایی در سطح پارکها، تجهیز و آماده سازی کلیه سرویس های بهداشتی بوستان های سطح شهر اتخاذ شده است.

وی از افزایش سه برابری نیروهای فضای سبز به مناسبت روز طبیعت در سطح بوستان ها خبر داد و گفت: این نیروها ضمن حفاظت از طبیعت، برای همکاری با شهروندان و تلاش برای رفع موارد مورد نیاز آنها تلاش خواهند کرد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از کلیه شهروندان خواست در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اهتمام ورزیده و از تظاهر به روزه خواری پرهیز کنند.

آسیایی همچنین از توزیع کیسه های پلاستیکی جهت جمع آوری زباله در سطح پارکها و بوستانها خبر داد و گفت: امیدوارم شهروندان در روز طبیعت با خودداری از رها کردن هر گونه زباله در سطح بوستان ها، در پاسداری و حفاظت از طبیعت یاری گر مجموعه شهرداری تبریز باشند.

وی همچنین از شهروندان خواست در روز طبیعت با اقداماتی همچون پرهیز از روشن کردن آتش، خودداری از شکستن شاخ و برگ درختان، چیدن گلها در صیانت از فضای سبز و تاسیسات و اموال عمومی در بوستان‌های سطح شهر کوشا باشند چرا که نگهداری از پارک‌ها یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.