رئیس بنیاد مسکن شهرستان اهر خبر داد؛

بهره مندی روستائیان اهر از ۳۵ هزار مترمربع آسفالت ریزی

عصرآزادی آنلاین/ سرویس شهرستانها: رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر گفت: در سال ۱۴۰۱ در ۱۰ روستای این شهرستان ۳۵ هزار و ۴۶۴ مترمربع آسفالت ریزی شده که برای اجرای این طرح ها بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

رحیمی با بیان اینکه برای اجرای کانال، دیوار سنگی و سنگفرش در قالب طرح هادی در این روستاها، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز در ۱۰ روستا طرح هادی و آسفالت ریزی اجرا خواهد شد.

وی مطالعه طرح هادی را پیش زمینه اجرای این طرح دانست و اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ طرح هادی ۲۲ روستا در شهرستان اهر مطالعه اولیه شده و ۱۴ طرح نیز مورد بازنگری قرار گرفته است.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر با اشاره به بهسازی ۱۵۰ واحد مسکونی روستایی این شهرستان با تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز طبق سهمیه اعلامی، ۱۵۰ واحد مسکونی در روستاهای اهر مقاوم سازی خواهد شد.

رحیمی از ساخت ۹۷ واحد مسکن محرومان در این شهرستان در طول سال گذشته و امسال خبر داد و گفت: برای هر یک از این واحدها علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن، ۳۰ میلیون تومان هم به صورت بلاعوض پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ برای ۴۱۵ مورد از املاک روستایی شهرستان سند مالکیت صادر شده تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.