خمز: بی‌انضباطی بازیکنان را تحمل نخواهم کرد/ مصمم به پیروزی برابر سپاهان هستیم

سرمربی تیم تراکتور گفت: فردا بازیکنانی در ترکیب تیم تراکتور قرار می‌گیرند که مصمم به برد مقابل سپاهان هستند.
عصرآزادی آنلاین: پاکو خمز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی تراکتور با سپاهان از بهترین بازی‌های این فصل در لیگ برتر خواهد بود و همگان از تماشای آن لذت خواهند برد و امیدوارم فردا شاهد حضور حداکثری تماشاگران تراکتور باشیم و شاید برای اولین بار در این فصل ورزشگاه پر شود و کسانی هم که از تلویزیون بازی را نگاه خواهند کرد از بازی تراکتور لذت ببرند و بازی خوب و جذابی شود.
وی گفت: انضباط فقط در تیم‌های من مهم نیست بلکه در کل زندگی من انضباط حاکم است و اگر منظم نباشید به هیچ چیز نخواهید شد. خصوصا بی‌انضباطی‌هایی که بی‌احترامی به باشگاه، مربیان و طرفداران تیم است.
ریکاردو را به دلیل بی‌انضباطی که همراه با بی‌احترامی بود چند روزی از تمرینات تیم کنار گذاشتیم و در بازی نفت مسجد سلیمان ازش استفاده نکردیم و الان به تیم بازگشته است و من هیچ بی‌انضباطی را تحمل نخواهم کرد و مهمترین اصل در یک باشگاه لوگو آن است و هیچ کس از باشگاه بالاتر نیست حتی خود من. امیدوارم دیگر چنین بی انضباطی‌هایی از سوی وی و سایر بازیکنان تکرار نشود و در غیر این صورت تصمیم دیگری را خواهم گرفت.
سرمربی تیم تراکتور تصریح کرد: انسان‌های اشتباه می‌کنند ‌که تصادفی بوده و از قبل برنامه‌ریزی نشده است. من نمی‌دانم باشگاه به وی اجازه مرخصی داده یا نه اما من اجازه نداده بودم. ما به بازیکنان قوانین داخلی دادیم و بازیکنان می‌دانند که باید در چارچوب این قوانین عمل کرده و هر تصمیمی در مورد بازیکنان باید با نظر من باشد نه باشگاه. اگر کسی بدون مشورت با من اجازه ای به بازیکنان دهد دو مشکل وجود خواهد داشت: یکی با بازیکن و دیگری با من. در مورد ریکاردو گفتم وی به تیم بازگشته است اما اینکه فردا در ترکیب قرار گیرد هنوز معلوم نیست.
خمز در مورد بازی فردا گفت: برنامه من زدن یک گل بیشتر از حریف است و بازی خودمان را انجام خواهیم داد و سعی خواهیم کرد خوب دفاع کنیم. می‌دانیم اگر‌ دروازه‌مان را بسته نگه داریم می توانیم گل بزنیم و در همه بازی ها موقعیت گل داشته ایم و باید خوب دفاع کنیم و واقف هستیم که سپاهان تیم خوبی بوده و در حال حاضر صدرنشین جدول است و ما باید کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم. خیلی چیزها است که باید برایش بجنگیم و هنوز می‌توانیم در جدول بالاتر بیاییم و برای اعتبار‌ باشگاه تمام تلاش مان را می‌کنیم و آنهایی که مصمم به برد هستند در ترکیب تیم قرار می‌گیرند.
سرمربی تیم تراکتور در بخشی از صحبت‌های خود در مورد ال کلاسیکو شب گذشته گفت: بازی بسیار خوب و جذابی بود و نتیجه غیرمنتظره بود و همه شاید منتظر برد رئال بودند اما نه با 4 گل و من به عنوان تماشاگر بسیار لذت بردم و امیدوارم ما هم همانند دیشب رئال نمایش جذابی در بازی فردا داشته باشیم و در بهترین مقطع لیگ با تمرینات خوب برابر بهترین تیم لیگ بازی خوبی را به نمایش گذاشته و ما یک برتری نسبت به سپاهان داریم که تماشاگران تیم در کنارمان هستند.
خمز در ادامه صحبت‌هایش بیان داشت: با مهاجم بیشتر بازی جذاب‌تر نمی شود. در واقع بازی زیبا و جذاب یک ایده است نه با حضور بازیکنان در میدان. شاید با دو مهاجم دفاعی بازی کنید و ممکن است با یک مهاجم بسیار هجومی.
بازی تراکتور با سپاهان مهمترین بازی هفته بوده و خوشحالم که سرمربی تیم ملی برای تماشای این بازی به تبریز می‌آید و مقدمش را گرامی می دارم و امیدوارم شاهد بازی خوب باشد.
سرمربی تیم تراکتور تصریح کرد: فصل بعد برای من هنوز اهمیت ندارد و تا این فصل به اتمام نرسد نمی توانم در مورد اهداف و برنامه های فصل آینده صحبت کنم و عجله‌ای در این مورد ندارم.
سرمربی تیم تراکتور در مورد غیبت سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری گفت: در اسپانیا زمان کنفرانس‌های خبری مربیان تیم‌های میزبان و مهمان فرق می کند اما در ایران عادت دارید کنفرانس ها پشت سر هم باشد که این را مورد پسند من نیست. ما هم در شهرهای دیگر به کنفرانس خبری نمی‌رسیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.