همزمان با نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی استانهای کشور صورت گرفت؛

حضور بازرس ویژه وزارت جهاد کشاورزی در آذربایجان شرقی

عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: بازرس ویژه وزارت جهاد کشاورزی ضمن حضور در آذربایجان شرقی از تعدادی از کشتارگاه های مرغ استان، بازار عرضه مرغ و همچنین از بازار کالاهای اساسی در بازار تبریز بازدید کرد.
در این بازدید حسن ایمانی، مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان، علیرضا عفوی معاون مدیریت بازرسی و. نظارت بر کالاهای اساسی و وحید کاظم زاده سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان، بیگلری را همراهی کردند.
وی بر نحوه مدیریت توزیع گوشت مرغ گرم و مرغ منجمد در آذربایجان شرقی نظارت کرده و در جریان نحوه توزیع مرغ قرار گرفت.
در حاشیه این بازدید هم پرونده تعزیراتی برای دو کشتارگاه و تعدادی از فروشندگان مرغ به دلیل گران فروشی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال گردید.
در حاشیه این بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آذربایجان شرقی در زمینه تامین و توزیع گوشت مرغ گرم هیچگونه کمبودی نداریم و در کنار آن به میزان کافی مرغ منجمد به قیمت ۴۴ هزار تومان توزیع می شود که علاوه از ۲۱۴۰ تُن مرغ منجمد توزیع شده از ابتدای سال، در هفته نخست اردیبهشت ماه به میزان ۱۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سطح استان توزیع می شود.
اکبر فتحی با بیان اینکه گوشت منجمد مرغ علاوه بر مراکز عرضه موجود مرغ منجمد، از طریق شبکه توزیع کشتارگاه های استان، فروشگاههای زنجیره ای، اتحادیه ها، تعاونی های کارگری و کارمندی، تعاونی مصرف ادارات،  کاسبان امین، سامانه بازرگام و واحدهای سیار به صورت گسترده توزیع می،شود افزود: با افرادی که خارج از قیمت توافقی و مصوب اقدام به فروش مرغ نمایند برخورد شده و به  مراجع قضایی و تعزیراتی معرفی می شوند.
گفتنی است نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی به منظور نظارت بر زنجیره تولید، تامین و بازار مصرف گوشت و مرغ به تمام استان های کشور اعزام شده اند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.