سرعت بیشتر تراکتور از پیکان

تیم تراکتور برتری بیشتری برابر تیم پیکان داشته است.
عصرآزادی آنلاین: در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور فردا یکشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم پیکان است.

پیکان و تراکتور برای بیست و چهارمین بار به مصاف هم می روند، در ۲۳ بازی گذشته تراکتور ۱۰ بار و پیکان هفت بار برنده تقابل‌های رو در رو شده اند و ۶ بازی نیز به تساوی انجامیده است.
در بازی‌های انجام گرفته دو تیم، سهم تراکتور ۲۷ و پیکان ۲۰ گل بوده است، بهترین برد تراکتور نیز با نتیجه سه بر یک و بهترین برتری پیکان با نتیجه دو بر یک ثبت شده است.
بازی رفت دو تیم با برتری یک بر صفر تیم تراکتور به اتمام رسیده بود.
خمز در این بازی برای اولین بار روی نیمکت هدایت تیم تراکتور نشسته و حالا یک دور کامل با تیم های لیگ برتر رو در رو شده است.
در پایان هفته بیست و ششم تیم تراکتور با ۴۳ امتیاز در رده پنجم و پیکان با ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفته‌اند.
بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روح‌اله شریفی به عنوان قاضی دیدار دو تیم تراکتور و پیکان از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر انتخاب شده است و محمدرضا مدیر روستا، مرتضی یوسف شهریاری و عبدالحسین باستان وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.
همچنین حسین نجاتی نیز به عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است.
گفتنی است، دیدار دو تیم‌ تراکتور و پیکان از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر، روز یکشنبه – ۳ اردیبهشت – از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.