شاهین: تبریز دارای پیشینه تاریخی در ورزش کاتا است

شاهین، مربی اسبق تیم کاتای کشور با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دیدار کرد.
عصرآزادی آنلاین: احد شاهین، مربی اسبق تیم کاتای جمهوری اسلامی ایران با حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
احد شاهین، مربی اسبق تیم کاتای جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه حمایت مسوولان و هیات کاراته استان آذربایجان شرقی موجب افزایش انگیزه اعضای این تیم برای کسب مدال آسیایی و جهانی می شود، گفت: تبریز دارای پیشینه تاریخی در ورزش کاتا بوده و کاتاکاران این شهر در دهه های ۶۰ تا ۹۰ همواره در تیم ملی حضور داشتند و تیم ملی کنونی نیز نسل چهارم کاتای تبریز بوده و در دنیا حرفی برای گفتن دارند و امیدواریم در مسابقات پیش رو بتوانیم مدال های خوش رنگی برای استان و تبریز کسب کنیم.
گفتنی است احد شاهین از سال ۷۹ تا سال ۸۶ عضو تیم ملی کاراته کشور بوده و از سال ۸۶ تا ۸۹ سرمربی تیم ملی قطر، از سال ۹۰ تا ۹۶ عضو تیم ملی ایران و از سال ۹۸ تا ۱۴۰۱ نیز دبیر شورای فنی کاتای ایران را در کارنامه خود دارد.
در این دیدار سهند اسلامی، مهدی حق نظری و محمد صدرا شیدزی عضو تیم ملی کاتای جمهوری اسلامی ایران و فرزاد عباس زاده قهرمان اسبق کاراته جهان نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.