در انتظار گزینه‌های جذاب خمز برای تیم تراکتور

یک مربی حرفه‌ای که در لالیگای اسپانیا هم مربیگری کرده، قطعا پیش از پایان فصل لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه نمی‌دهد.
عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: هنوز لیگ برتر فوتبال کشور به پایان نرسیده که لیست‌ بازیکنان احتمالی سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور در فضای مجازی منتشر شد. اینکه فلان بازیکن در مصاحبه‌اش به تراکتور چراغ سبز نشان داده و خمز از بازی‌اش رضایت دارد تا بازیکنانی که سابقه بازی در تراکتور را قبلا داشته و حالا قصد بازگشت به تیم خود را دارند.
پاکو خمز یک مربی حرفه‌ای در فوتبال جهان است. خودش بارها عنوان کرده که تمرکزش به لیگ جاری بوده و قصد دارد لیگ برتر این فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برد.
اما بازیکنان فوتبال ایران را هم زیر نظر داشته و احتمالا گزینه‌هایی نیز برای جذب به تیمش مدنظر داشته باشد. البته همانطور که مسئولان باشگاه تراکتور هم عنوان کردند، لیست از سوی خمز به باشگاه داده نشده است.
بعد از تمدید قرارداد خمز و دو بازیکن خارجی تیم تراکتور، اولویت این باشگاه تمدید قرارداد با بازیکنان خودش است. خمز بیشتر تمایل دارد تا هفته پایانی عملکرد بازیکنان لیگ را سنجیده و با مطالعه و شناخت کافی لیستش را به باشگاه دهد تا از ظرفیت محدود جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات حداکثر بهره را ببرد.
حرکت احساسی هواداران تیم تراکتور و رسانه‌ای خبری در انتشار اخباری مبنی بر مدنظر بودن بازیکنانی برای پیوستن به تیم تراکتور، تنها فضای نقل و انتقالات را متشنج و قیمت بازیکنان را به شکل کذایی بالا می‌برد که بیشتر خواست دلالان فوتبال است.
قطعا تراکتوری‌ها با خمز به دنبال خریدهای جذابی خواهند بود اما باید منتظر ماند و تا در فصل نقل و انتقالات مشخص شود که چه گزینه‌های مد نظر این مربی بادانش تیم تراکتور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.