حضور فعال اتاق بازرگانی تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو 2023

اتاق بازرگانی تبریز در راستای فراهم‌سازی فرصت‌های صادراتی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان، در نمایشگاه ایران اکسپو 2023 حضور دارد.
عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۳»، که با حضور تجار ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای عرضه محصولات صادراتی فراهم کرده است.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با توجه به استقرار غرفه توانمندی‌های صادراتی استان آذربایجان‌شرقی در سالن شماره 41 پاویون استان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی تهران، به طور فعال در این غرفه مشارکت داشته و در راستای انجام وظایف ذاتی خود و بسترسازی برای افزایش مبادلات بین‌المللی تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان گام‌ برداشته است. همچنین انجمن فولاد استان آذربایجان‌شرقی و بیش از 10 واحد تولیدی و صنعتی استان در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع غذایی، فولاد، قطعه‌سازی، داروسازی، محصولات شیمیایی و پتروشیمی به طور فعال در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۳» طی روزهای 17 تا 20 اردیبهشت ماه سال‌جاری میزبان یک هزار و 250 فعال اقتصادی خارجی از ۶۵ کشور دنیا شامل کشورهای اروپایی؛ اوراسیا، آفریقا، جنوب شرق آسیا و آمریکای لاتین بوده و بیش از ۶۰۰ رویداد و نشست دوجانبه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.