اکبر فتحی و وحید کاظم زاده توسط سرپرست وزارت جهاد کشاورزی مورد تجلیل قرار گرفتند؛

درخشش سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در بین استانهای کشور

عصرآزادی آنلاین/ سید فرید پیمان: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، به عنوان مدیر نمونه و برتر ارتباط گستر در سطح کشور مورد تجلیل مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت و مشاور وی نیز به عنوان مدیر روایط عمومی برتر استانها انتخاب گردید.

​در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تبریز که با حضور سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از اکبر فتحی رئیس سازمان و وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان مدیر نمونه و برتر ارتباط گستر در سطح کشور تجلیل به عمل آمد.

در متن این لوح خطاب به اکبر فتحی آمده است: دستیابی به رهیافت رشد، بالندگی و تعالی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های زیرمجموعه آن در سراسر کشور پهناور ایران اسلامی، مرهون مدیریت ارتباطات و روابط عمومی توانمند، موثر و فعالی است که با کنشگری، ایده پردازی و رویکردهای نوین ارتباطی و هوشمندانه، دستاوردهای پرافتخاری برای دستیابی کشور به امنیت غذایی به ارمغان می آورد.

از جنابعالی به عنوان مدیر نمونه ارتباط گستر در بخش کشاورزی کشور و همچنین برای ایجاد و گسترش نظام ارتباطات یکپاچه بخش کشاورزی و حمایت های همه جانبه در عرصه جهاد تبیین تقدیر و تشکر می کنم.

امید است با اتکال به خداوند منان و حمایتهای پیوسته جنابعالی از نظام ارتباطات بخش کشاورزی و تقویت مستمر روابط عمومی آن سازمان در زیرساختهای منابع انسانی و مالی همچنان شاهد موفقیت ها و دستاوردهای ارتباطی، رسانه ای و اطلاع رسانی در حوزه اقتدار و امنیت غذایی کشور باشیم .

در این مراسم که عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی، جعفر راستی نماینده مردم شبستر و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس و علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی حضور داشتند از وحید کاظم زاده، مشاور رئیس سازمان، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی نیز به عنوان مدیر نمونه و روابط عمومی برتر وزارت جهاد کشاورزی برای پنجمین سال متوالی تجلیل گردید.

شایان ذکر است در بخش سازمان جهادکشاورزی استان‌ها، وحید کاظم‌ زاده مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مجتبی محرابی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و حمیدرضا حبیبیان مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.