آذربایجان‌شرقی از استان‌های فعال در بیسبال است 

نایب رییس بانوان هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی مهمترین هدف ما برای توسعه بیس‌بال است.
عصرآزادی آنلاین: سرگل علیزاده نایب رییس بانوان هیات انجمن های ورزشی استان و استعداد یاب انجمن بیس‌بال و سافت بال ایران  در حاشیه برگزاری  کارگاه آموزشی بیس‌بال۵ در جلفا با اشاره به استقبال کم نظیر جلفایی ها از این دوره آموزشی اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی در دیگر شهرستان های استان مهم ترین هدف ما برای توسعه این رشته ورزشی است.
وی در تشریح بیس‌بال ۵ خاطرنشان کرد: با یک توپ تنیس یا لاستیکی نرم در زمین 21 در 21 متر مربع خط‌کشی شده، می‌توان به سهولت زمینه اجرای بازی بیسبال ۵ را که نسخه ساده آموزشگاهی و خیابانی بیسبال و سافتبال به شمار می‌رود برای علاقه مندان این رشته فراهم کرد.
نایب رئیس بانوان هیات انجمن‌های ورزشی استان‌ آذربایجان شرقی در پایان گفت: آذربایجان شرقی از استان‌های فعال در بیس بال ۵ است که کمیته این استان نیز برنامه‌های مختلفی را برای توسعه این رشته دنبال می کند.
به دنبال حضور قدرتمند در مسابقات كشوری بیس بال هستيم
مهدی فرشی رئیس کمیته بیس بال و سافت بال آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی بیس‌بال۵ در شهرستان جلفا اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی نقش مهمی در راستای توسعه این رشته ورزشی دارد.
وی افزود: تمرینات تیم بیس بال ۵ آقایان و بانوان استان جهت حضور قدرتمند تیم استان در مسابقات کشوری ادامه خواهد داشت.
رئیس کمیته بیس‌بال و سافت‌بال آذربایجان شرقی در پایان گفت: توجه به بخش بانوان، راه اندازی کمیته‌های شهرستانی و برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری مسابقات استانی از دیگر برنامه های این کمیته در سالجاری است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.