نصیری: کادر فنی به اهدافی که در اردوی اول می خواست رسید

مدیر تیم فوتسال مس سونگون از تحقق اهداف کادر فنی تیم در اردوی اردبیل خبر داد.
عصرآزادی آنلاین: تیم مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال تمرینات آماده سازی خود برای فصل جدید را از ابتدای خرداد آغاز کرد. اولین اردوی آماده سازی این تیم از هفته گذشته در اردبیل آغاز شد و نارنجی پوشان بعد از یک هفته تمرین هوازی، تاکتیکی و بدنسازی روز جمعه به تبریز بازگشتند.

اجلال نصیری، مدیر تیم فوتسال مس سونگون با مثبت ارزیابی کردن این اردو گفت: این یک اصل در ورزش است که حفظ قهرمانی سخت تر از خود آن است. به همین خاطر بایستی با کیفیت و تلاش بیشتر در فصل جاری خود را آماده یک قهرمانی دیگر کنیم. خوشبختانه اردوی اردبیل شروع بسیار خوبی برای این هدف مهم بود. همان طور که آقای خطیبی هم تاکید کرده بودند بهترین شرایط و امکانات را برای اعضای تیم در طول اردو فراهم کردیم تا دغدغه ای جز تمرین نداشته باشند.

او با اشاره به رضایت کادرفنی از اردوی اردبیل گفت: خوشبختانه کادر فنی رضایت کافی از اردو داشتند. در این اردو شرایطی فراهم شد که بچه ها هم تمرینات هوازی در ارتفاع و هم تمرینات تاکتیکی و بدنسازی را انجام دهند. جلسات فشرده ای برگزار کردیم و در بازگشت به تبریز بعد از استراحتی کوتاه، تمرینات خود را ادامه خواهیم داد.

نصیری در مورد برنامه های آماده سازی آتی تیم فوتسال مس سونگون گفت: کادر فنی در ادامه دوران آماده سازی برنامه های متنوع دیگری در نظر گرفته که جزئیات آن در حیطه فنی است. اردویی هم در ادامه برنامه هایمان در تهران خواهیم داشت. در پایان از بازیکنان تیم هم تشکر می کنم و یک خدا قوت اساسی به همه آنها می گویم که در طول اردو با نهایت حرفه‌ای‌گری‌ تمام برنامه ها را به نحو احسن پیش بردند تا آماده یک فصل قدرتمند شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.