همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

افتتاح ۷ پروژه امدادی – عمرانی در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی

عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: تعداد ۷ پروژه‌ امدادی – عمرانی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور به صورت زنده و مستقیم با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور و استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل هلال احمر استان افتتاح گردید.

آیین افتتاح این پروژه ها در شهرهای شبستر، آذرشهر، تسوج، ملکان، جلفا و کلیبر به صورت آنلاین در پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید محسن فخری زاده واقع در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: جمعیت هلال احمر امکانات خوبی را در مناطق دورافتاده و حادثه خیز آذربایجان شرقی ایجاد کرده که حائز اهمیت فراوان است.

عابدین خرم با بیان اینکه هر چند انحام امکانات فعلی در گذشته هم صورت می گرفت افزود: اما دولت سیزدهم نگاه ویژه ای از لحاظ سخت افزاری و نرم افزای و مدیریت در صحنه به فعالیت های هلال احمر دارد.

وی با تاکید بر اینکه ما باید به عنوان دولت کمک کنیم تا توانمندی این جمعیت چند برابر شود اضافه کرد: اینکه امروز ۷ طرح هلال احمر در مناطق مختلف آذربایجان شرقی افتتاح گردید قابل اهمیت چشمگیر است به ویژه اینکه خیرین عزیز نیز در این عرصه ورود کرده اند.

خرم با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهوری در افتتاح های جمعیت هلال‌احمر استان تاکید کرد: این حمایت مُبیّن ضرورت توجه ویژه دولت به ماموریت های جمعیت هلال احمر است که ما به جد دنبال می کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی هم در آیین افتتاح ۴۱ پروژه امدادی – عمرانی در سراسر کشور از رفع موانع پروژه‌هایی که در طول ۵ الی ۷ سال در این استان متوقف مانده بودند خبر داد و گفت: امروزه با درایت مدیران ارشد جمعیت هلال احمر و حمایت دولت مردمی این ۷ پروژه در سطح آذربایجان‌شرقی با کمک خیرین افتتاح و به بهره برداری رسید تا با گامی دیگر در مسیر تحول و پیشرفت به اهداف تعریف شده نائل گردیم.

شایان ذکر است پایگاه امداد جاده ای سه راهی تیل در تسوج، پایگاه چند منظوره قلعه دره‌سی کلیبر، پایگاه جاده ای شهرستان جلفا، پایگاه امداد جاده ای شبستر و سوله‌های انبار امدادی در شهرستان‌های ملکان، آذرشهر و کلیبر از استان آذربایجان‌ شرقی به صورت همزمان با سراسر افتتاح شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.