مدیر صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران خبر داد؛

صادرات تراکتور به بازارهای جهان با دو برابر قیمت داخلی

?امیراحمد اندبیلی: سیاست تامین نیاز کشاورزان داخلی در صدر برنامه های تراکتورسازی است

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: مدیر صادرات و بازاریابی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: صادرات محصولات تولیدی تراکتورسازی به اقصی نقاط دنیا از حاشیه سود فوق العاده ای برخوردار است اما با این حال تراکتورسازی اولویت و اصل اساسی خود را نه در سود و منافع اقتصادی بلکه در تامین و رفع نیاز کشاورزان داخلی جستجو می کند.

“امیراحمد اندبیلی” افزود: صادرات تراکتورسازی به تمامی ۲۵ کشور جهان و از جمله ونزوئلا با روند فروش در درب کارخانه اتفاق می افتد به این معنی که تراکتور درب کارخانه به مشتری تحویل داده می شود و هزینه حمل و نقل ناچیز آن نیز توسط خریدار پرداخت می شود.
وی درباره قیمت عرضه تراکتور به بازارهای جهانی اظهار داشت: خوشبختانه برعکس بسیاری از اقلام صادراتی از کشور، تراکتور در بازارهای جهانی به 2 تا 3 برابر قیمت داخلی عرضه می شود.
اندبیلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ کشاورز ونزوئلا در سامانه تراکتورسازی ایران جهت بهره مندی از تولیدات این مجموعه ثبت نام کرده اند اما همانطور که اشاره شد تراکتورسازی سیاست تامین نیاز کشاورزان داخلی را در صدر برنامه های خود قرار داده است.
وی یادآور شد: تراکتورسازی سالانه ۱۰ درصد از مازاد تولیدات خود را به بخش صادرات اختصاص می دهد که امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.