آیین افتتاح توسعه ورزش گلف استان آذربایجان شرقی

دوره‌های آموزشی هیات گلف استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.
عصرآزادی آنلاین: آیین افتتاح و آغاز به کار دوره‌های آموزشی گلف، مینی گلف و بهکاپ با حضور دکتر رضایی معاونت دانشگاه، دکتر خدادادی مدیریت تربیت بدنی ورزشی دانشگاه تبریز، دکتر خانزاده مسئول اماکن دانشگاه و دکتر کِوین رئیس هیات گلف استان، اساتید و کارکنان دانشگاه و جمع کثیری از علاقمندان رشته گلف در مجموعه استادیوم ورزشی دانشگاه تبریز برگزار گردید.

در این مراسم دکتر کِوین رئیس هیات گلف استان ضمن خیر مقدم و تشکر و قدردانی از زحمات صادقانه و خالصانه دکتر خدادادی و همکاران خدوم دانشگاه، گفت: دانشگاه‌ها یکی از مراکز مهم در آموزش و استعدادیابی رشته گلف هستند و بر این اساس طی تفاهم نامه منعقد شده، درصدد هستیم راهکارهای مناسب جهت توسعه ورزش گلف و انجمن های تابعه را در دانشگاه تبریز انجام دهیم.
وی افزود: در گام نخست ۶ زمین پرتابل مینی گلف که در ایران منحصر بفرد هستند را به دانشگاه تبریز اختصاص داده‌ایم و انشالله در آینده نزدیک با همکاری مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تبریز تعداد میادین مینی گلف را افزایش خواهیم داد. همچنین با افتتاح دوره‌های آموزشی کمیته بهکاپ که جزو رشته‌های پرنشاط و جذاب به شمار می‌رود و توانسته علاقه مندان فراوانی را جذب کند، طی زمانبندی مشخص با اختصاص مربیان و ادوات ورزشی در خدمت اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز خواهیم بود.

وی در خاتمه، افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته، استعدادیابی و همگانی کردن ورزش‌های زیرمجموعه گلف را جزو اهداف مهم برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.