برنامه و فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:
روز سه‌شنبه نشست رسانه ای تشریح برنامه ها فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان ۱۴۰۲ برگزار گردید.
عصرآزادی انلاین – علیرضا نیاکان؛ در این نشست رونمایی از کتاب جدید «بازی؛شادی؛خلاقیت» با حضور دکتر حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمدرضا کریمی صارمی معاونت تولید فرهاد فلاح معاونت فرهنگی قاسم سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و سمیه سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل مریم حقی مدیرکل استان تهران و با حضور جمعی از مشاوران و اصحاب رسانه برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه دکتر علامتی با اشاره به مخاطبین عضو (مستقیم) نیم میلیون و مخاطبین غیرعضو دومیلیون نفر تشریح کرد که فعالیت های کانون نقش به‌سزایی در فرهنگ خانواده و کشور دارد.
وی اشاره کرد: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی از هجدهم تیرماه در تهران آغاز به کار می کند.
وی همچنین ضمن تشکر از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از ثبت ملی قصه گویی به‌عنوان میراث فرهنگی ناملموس خبر داد و در ادامه به برگزاری جشنواره بین‌المللی پویا نمایی که از سیزدهم لغایت هفدهم اسفند ماه سال جاری برگزار میگردد اشاره نمود و با اشاره به تولیدات سینمایی کانون افزود که چهار فیلم سینمایی در لیست پیش تولید فیلم های کانون می باشد که با مشارکت کارگردان بزودی به مرحله تولید خواهد رسید.
در ادامه جلسه خبرنگاران سئوالات خود را مطرح و به تناسب از سوی دکتر حامد علامتی و مسئولین ذیربط پاسخ های لازم ارایه میگردید.
همچنین در این جلسه سیدمیثم هاشم زاده و فاطمه آرام جان نویسندگان کتاب «بازی؛شادی؛خلاقیت» در ارتباط با چگونگی پیدایش این اثر توضیحاتی ارایه نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.