مهدي نوائي: بیش از 400 پایگاه اوقات فراغت در اداره ورزش و جوانان شهرستان تبريز دایر شد

مهدي نوائي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبريز از آغاز بكار پایگاههای اوقات فراغت در اداره ورزش و جوانان شهرستان تبريز خبر داد.
عصرآزادی آنلاین: رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبريز گفت: همواره بین بحث اوقات فراغت و جوانان ارتباط تنگاتنگی وجود داشته است. اساسا مقطع جوانی و نوجوانی که آمیزه ای شیرین و شگرف از شور و شعور، اندیشه و احساس و نقطه پروازی برای رسیدن به آرزوهاست، از اهمیت بالایی برخوردار است، جوانان شریان گرم و حیاتی جوامع، وجدان آگاه و بیدار ملت ها و بازوان کارآمد دولت ها به حساب می آیند.
نوائي تصريح كرد: لازم است برای بهره گیری بهینه از توانمندی های آنان و فراهم آوردن وسایل آرامش آنان برنامه ریزی لازم به ویژه در زمینه اوقات فراغت صورت گیرد و اهمیت و ارزش اوقات فراغت و نقش سازنده و تربیتی آن بیشتر مورد غفلت قرار می گیرد.
وي یکی از مهم ترین کارکردهای مثبت اوقات فراغت را می توان در فهم مسئولیت پذیری و نقش فرد در سازندگی و اعتلای خویش و نیز شناخت نقاط ضعف و محدودیت های خود دانست و تصريح كرد: افراد خلاق، علاوه بر این که از هوش سرشار، صداقت، صراحت و انعطاف پذیری برخوردار هستند از اوقات فراغت خود حداکثر استفاده را کرده اند و با آزاداندیشی و تفکر مسائل مختلف را ارزیابی می کنند.
نوائي تصريح كرد: موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از اصلی ترین مقوله هاي حوزه جوانان و ورزش شهرستان تبريز بوده و در جهت غنی سازی اوقات فراغت بیش از 400 پایگاه اوقات فراغت برای نوجوانان، جوانان و دانش آموزان در اداره ورزش و جوانان شهرستان تبريز در موضوعات ورزش و جوانان توسط هياتهاي ورزشي و تشكل هاي مردم نهاد راه اندازي شده است.
وی در ادامه گفت: آینده کشور به دست جوانان است و تحولات آینده کشور نیز به دست جوانان رقم خواهد خورد، لذا مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش جوانان عزیز ایران اسلامی تاکید دارند.
نوائي حوزه اوقات فراغت، ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت را فرصتی ارزشمند برای شکوفایی استعداها و توانمندی های نوجوانان و جوانان دانست و بر اهتمام بیش از پیش در این زمینه در راستای استفاده بهینه از فرصت طلایی تعطیلات تابستانی تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.