ایران زمینی ها از همراهی همراه بانک فراز ایران زمین لذت می برند

همراه بانک فراز ایران زمین سامانه ای است که از طریق تلفن همراه و به صورت سیار به کاربران خدمات بانکی ارائه می دهد و قادر است تا تمام آرزوهای الکترونیکی مردمان ایران زمین را برآورده نماید.

برنامه‌های پرداخت اندروید را شاید بتوان کاربردی ترین اپلیکیشن‌هایی نامید که این روزها می‌توان از آن‌ها استفاده نمود که همراه بانک فراز ایران زمین نیز با ارائه قابلیت‌های متنوع از اتلاف وقت مردمان ایران زمینی در انجام اموری مانند پرداخت قبض، انتقال وجه و حتی خرید شارژ جلوگیری می‌کند.

در حقیقت، فراز نامی است که بانک ایران زمین بر نسخه جدید همراه بانک خود نهاده تا دسترسی مردمان ایران زمین به خدمات این بانک تسهیل شده و اجازه بدهد تا ایران زمینی ها به طیف وسیعی از خدمات بانکی و پرداختی دسترسی داشته باشند.

▪️در همراه بانک فراز ایران زمین دنیایی از تکنولوژی بانکی خلق شده است

 

طبق بخشنامه های سنوات قبل بانک مرکزی، هر شهروندی که قصد افتتاح حساب را داشت برای احراز هویت باید به شعب مراجعه می‌کرد اما بعدها اعلام شد که الزامی جهت حضور مشتری در شعب وجود ندارد و همراه بانک فراز ایران زمین به سرعت به این کاروان مدرن اضافه شد.

این برنامه قابلیت انتقال وجه به سایر بانک‌ها را نیز دارد و با امکانات متنوع دیگر مانند مشاهده شعب بانک، گزارش تراکنش ها و مشاهده نرخ ارز، دنیایی از تکنولوژی بانکی را خلق کرده است.

▪️با پیوستن به خانواده همراه بانک فراز ایران زمین از خودپردازها وداع کنیم

بانک ایران زمین با طراحی و اجرای همراه بانک فراز ایران زمین به برخی از خدمات بانکی مشتریان همچون خرید شارژ، پرداخت قبوض و کمکهای مردمی که قبلاً به صورت روزانه از طریق خودپردازها انجام می شد پایان داده و امکان انجام آنها در همراه بانک فراز ایران زمین امکان پذیر می باشد که فقط با پیوستن به خانواده بزرگ ایران زمینی ها مُیسر است.

در حقیقت، برنامه‌ پرداخت همراه بانک ایران زمین در رقابت با سایر اپلیکیشن هایی که در سال‌ های اخیر با پیشرفت قابل ملاحظه‌ ای روبرو بوده، توانسته مورد اقبال بخش عمده ای از مردمان ایران زمین قرار گیرد تا جایی که مشتریان بانک ایران زمین، آن را یکی از باکیفیت ترین برنامه های پرداخت ایران زمین برشمرده اند.

▪️با افزایش شعب بانک ایران زمین بر رضایت مندی مشتریان افزوده می شود

بانک ایران زمین یکی از بانک های مدرن ایران زمین است که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و به سرعت توانست پیشرفت گسترده ای را در بدنه خدماتی خود اعمال کند و همانند سایر بانک ها اما یک گام جلوتر، خدمات بانکداری را به عموم مشتریان ایران زمین ارائه نماید.

بانک ایران زمین توانسته تاکنون بیش از ۳۳۰ شعبه را در سراسر کشور افتتاح کرده و با شعب خود خدمات بانکداری را به ایران زمینی ها ارائه نماید کمااینکه روز به روز با برخورداری مناطق کشور از خدمات این بانک، بر رضایت مندی مردمان ایران زمین افزوده می شود.

▪️همراه بانک فراز ایران زمین رقابت ویژه‌ای در بین بانک‌های کشور ایجاد کرده است

بانک ایران زمین با ارائه خدمات بانکداری نوین و الکترونیک خود با عنوان فراز بانک ایران زمین در چند سال گذشته، تاثیر قابل توجهی در شبکه بانکی کشور داشته و با تمایز محسوس در این زمینه، رقابت ویژه‌ای در بین بانک‌های کشور ایجاد کرده است.

هدف از خدمات همراه بانک فراز ایران زمین که توسط متا و بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده، امکان دسترسی سریع و آسان مشتریان به دریافت خدمات مالی و بانکی با ویژگی های متمایز و کاربردی را مهیا می نماید.

▪️سایر اپلیکیشن ها مکمل بودن همراه بانک فراز ایران زمین را ندارند

امروزه دریافت آسان رمز دوم اینترنتی از مسائل مورد توجه کاربران آپ‌های پرداخت است که بسیاری از بانک‌ها برای این منظور نیز اپلیکیشن جداگانه‌ ای طراحی کرده‌اند که امکان دریافت رمز دوم پویا را می‌دهد اما همه آنها مکمل بودن همراه بانک فراز ایران زمین را ندارند!

در یک نگاه گذرا می توان ویژگی‌های برنامه همراه بانک فراز ایران زمین را در مجموعه‌ای متنوع از خدمات بانکی و غیربانکی دانست که در طول شبانه روز، ایران زمینی ها را از داشتن یک اپ لذتبخش بی نیاز می کنند.

▪️کاربران همراه بانک فراز ایران زمین خود را ایران زمینی واقعی می پندارند

اپلیکیشن فراز ویژگی های جذابی دارد که آن را نسبت به برنامه های بانکداری و پرداخت یار دیگر متمایز کرده و اگر از مشتریان بانک ایران زمین هم نباشیم در مدت کوتاه این برنامه را روی موبایل خود نصب کرده و به ایران زمینی ها ملحق می شویم.

بانک ایران زمین در راستای توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی، گسترش بازار هدف و افزایش روزمره فعالیت های تجاری به سرعت در حال تنوع بخشی و انجام خدمات مدرن الکترونیکی به مردم ایران زمین می باشد.

بانک ایران زمین در راستای استفاده از فناوری نوین، ایجاد بستری جهت ارائه خدمات به صورت الکترونیک به کاربران و همچنین سهولت دسترسی افراد به خدمات این بانک، همراه بانک فراز ایران زمین را در اختیار کاربران خود قرار داده است که متعلق به همه ایران زمینی هاست.

▪️همراه بانک فراز ایران زمین امتیازات ویژه ای به ایران زمینی ها ارائه می دهد

امکان کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنتی، قابلیت انتقال وجه پایا، پرداخت قبوض خدماتی، مشاهده لیست تراکنش‌ها، امکان دریافت شماره شبا، مشاهده تاریخچه تسهیلات، معرفی شعب بانک، دریافت کارت هدیه، چک صیادی، افتتاح حساب آنلاین، امکان مسدود کردن چک و مشاهده تاریخچه چک‌های واگذار شده از جمله فرازهای ایران زمین است.

بدین ترتیب، اگر ایران زمینی هستید یا قصد دارید که یک حساب جدید در این بانک افتتاح کرده و از خدمات بانکداری دیجیتالی فراز بانک ایران زمین استفاده کنید در اسرع وقت به خانواده بزرگ ایران زمینی ها بپیوندید که قرار است سامانه فراز امتیازات ویژه ای به ایران زمینی های وفادار ارائه نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.