معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

۹۸درصد اقتصاد آذربایجان شرقی دست بخشی خصوصی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۹۸ درصد اقتصاد استان در اختیار بخش خصوصی بوده و رویکرد دولت جدید به حوزه سرمایه گذاری کامل مثبت است.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، محمد کلامی در مراسم افتتاح خط ریلی و اتصال یک واحد تولیدی بزرگ فولاد در بناب به شبکه سراسری راه آهن کشور، اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی یکی از اولویت‌های مهم اقتصادی دولت است و باید با استفاده از رویکرد دولت، زمینه را برای حضور بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان فراهم کنیم.

وی افزود: آذربایجان شرقی بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم، رتبه سوم کشوری در حوزه جذب سرمایه گذار خارجی و رتبه اول کشوری در حوزه جذب سرمایه گذار داخلی را به خود اختصاص داده است و این ظرفیت بزرگی برای استان ایجاد کرده است.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از مسئولان و مدیران این مجتمع تولیدی گفت: تقویت نیروهای بومی و حمایت از آنها باید دغدغه اصلی مدیران این مجتمع باشد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: انتظار داریم سرمایه گذاران بخش خصوصی تقویت و حمایت شوند و در کنار آن، نیروهای بومی نیز تقویت شده و بها داده شوند.

وی از آمادگی مجلس برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: باید از کسانی که در صدد اشتغال برای جوانان هستند و در راستای افزایش تولید و ارزآوری فعالیت می‌کنند، حمایت جدی به عمل آید.

منبع/ مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.