همکاری جایزه بین المللی «عکس ۵» با خانه هنرمندان ایران در روز ملی سینما

عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی:
مهدی شادی زاده از برگزاری مراسم روز ملی سینما با همکاری جشنواره بین المللی جایزه «عکس ۵» و خانه هنرمندان ایران خبر داد.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛  مهدی شادی زاده دبیر جشنواره بین المللی جایزه «عکس ۵» گفت: یکی از بخش های مهم جشنواره بین المللی «عکس ۵» که هر سال برگزار می شود نشست ها و مراسم مختلف در روز ملی سینما است که در دوره های قبل  در سینما تک موزه هنرهای معاصر برگزار شده است.
دبیر جشنواره جایزه بین المللی «عکس ۵» در ادامه بیان کرد: هر سال این مراسم و نشست ها با رویکردهای مختلف به مدت یک هفته برگزار می شود به عنوان مثال دو دوره قبلی با رویکرد «یک هفته با سینمای عباس کیارستمی» و «تاثیر عکاسان برتر جهان» برگزار شد که موضوع امسال یک هفته با «تاثیر سینمای یاساجیرو اوزو مطرح ترین کارگردان ژاپن و جهان بر قاب و کادربندی در موج نو سینمای ایران» به همراه نشست نقد و بررسی است.
وی افزود: خوشبختانه محمد مهدی عسگرپور مدیر عامل و کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی خانه هنرمندان ایران از این همکاری استقبال کردند و اقدامات لازم صورت گرفت که افتتاحیه این مراسم ۲۱ شهریور است و به زودی اسامی و موضوع نشست ها اطلاع رسانی می شود.
دبیر جشنواره جایزه بین المللی «عکس ۵» در پایان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است امسال این مراسم در سالن شهناز خانه هنرمندان با حضور و همکاری گالری لانژ دیان برگزار شود.
عوامل جشنواره عبارتند از: لیلی گلستان شورای سیاست گذاری، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاست گذاری، بهداد نجفی اسدالهی شورای سیاست گذاری، علیرضا شادی زاده شورای سیاست گذاری، زهره حسنی مشاور هنری و طراح گرافیک، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.