مس حریف اش را ۶ تایی کرد

شاگردان اسماعیل تقی‌پور‌ میزبان خود کراپ را در قزوین شکست دادند.

عصرآزادی آنلاین: تیم مس سونگون که فصل جدید لیگ برتر فوتسال را با برد مقابل پالایش آغاز کرده بود امروز در هفته دوم لیگ برتر به مصاف کراپ الوند رفت و ۶-۱ این تیم را شکست داد.

این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن یادگار امام قزوین آغاز شد و شاگردان اسماعیل تقی پور با ارائه یک بازی کاملا تهاجمی گل اول را روی تیزهوشی اصغر حسن‌زاده، پاس مجتبی پارساپور و ضربه نهایی بلال اسمعیلی در دقیقه ۶ به ثمر رساندند.

مس حملات خود را بعد از گل ادامه داد و تنها یک دقیقه بعد با ضربه دقیق بهروز عظیمی نتیجه را ۲-۰ کرد. نارنجی پوشان که در پی زدن گل های بعدی بودند بعد از چند حلمه خطرناک برای سومین بار دروازه حریف را باز کردند. بلال اسمعیلی در ادامه روز خوب خود این گل را در دقیقه ۱۲ زد.

مس که خیال عقب نشینی نداشت روی یک کار تیمی زیبا در دقیقه ۱۵ به گل چهارم دست یافت؛ این گل را مجبتی پارساپور روی پاش اصغر حسن زاده که خود نیز موقعیت خوبی برای گلزنی داشت به ثمر رساند. این نیمه در نهایت با برتری ۴-۱ مس به پایان رسید و در دقایق پایانی آن شاهد چند سیو دیدنی از مهدی رستمی‌ها بودیم.

نیمه دوم با تداوم برتری مس همراه بود و در ۱۰ دقیقه نخست آن گلی رد و بدل نشد تا برتری نارنجی پوشان همچنان حفظ شود.

مس در ۱۰ دقیقه دوم نیمه دوم صلابت خود را حفظ کرد و در حالی که حریف اقدام به پاورپلی کرده بود با هوشیاری هرچه تمام تر مهدی رستمی‌ها که از دروازه خودی به توپ ضربه زد، گل پنجم را هم در دقیقه ۲۶ به ثمر رساند.

شاگردان تقی پور که خستگی ناپذیر نشان می دادند تا آخرین لحظه دست از حمله نکشیدند و روی یک کار تیمی زیبا توسط حسین سبزی به گل ششم دست یافتند تا ۶-۱ پیروز این دیدار حساس خارج از خانه شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.