تداوم صدرنشینی تیم تکواندو مس سونگون

تیم تکواندو نوجوانان مس سونگون با کسب 3 پیروزی متوالی به صدرنشینی خود تداوم بخشید.
عصرآزادی آنلاین، دور برگشت رقابت های لیگ برتر نوجوانان پسر باشگاه های کشور در خانه تکواندو فدراسیون آغاز شد که تیم مس سونگون در هر 3 مسابقه خود به برتری دست یافت.
در مهمترین بازی این هفته تیم های مدعی مس سونگون و بارمان ابزار و یراق توسن هم برابر هم صف آرایی کردند. مس سونگون 28 امتیازی برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول تلاش می کرد و بارمانی ها هم برای جبران یک امتیاز اختلاف و رسیدن به صدر مبارزه را آغاز کردند. این دیدار جذاب و دیدنی در پایان 6 بر 4 به سود مس سونگون به پایان رسید تا نتیجه دیدار رفت دو تیم تکرار شود. محمد جواد تاجیک، ابوالفضل طلوعی، سینا رستاد، رادمهر داوری راد، ایلیا شهبازی و امیر علی پور 6 تکواندوکار پیروز مس سونگون بودند. آردین نجفی، امیر علی مایلی، آرین فرخ گهر و امیر حسین محمدی مطلق هم برای بارمان ابزار یراق توسن چهار پیروزی کسب کردند.
تیم مس سونگون برابر تیم هیات تکواندو استان تهران با نتیجه 7 بر 3 و برابر تیم توسن با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت.
نتایج بازی های این هفته باعث شد صدر جدول رده بندی این رقابت ها دست نخورده باقی بماند. بر همین اساس تا پایان هفته سوم از دور برگشت مس سونگون ورزقان با 37 امتیاز در صدر ایستاد. بارمان ابزار یراق توسن با 33 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و سوادکوه هم با 28 امتیاز در مکان سوم جدول باقی ماند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.