سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

باید در مفاهیم توسعه به زبان مشترک رسید

عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: لازم است در مورد مفاهیم توسعه به زبان مشترک رسیده و زنجیره توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استان را تکمیل نماییم.
حیدر فتح‌زاده در چهارمین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری موسوم به آپفن استان ضمن قدردانی از برگزاری منظم جلسات این کارگروه افزود: در برخی از جوامع سطح شناخت و قدرت حل مسئله به لحاظ روش شناسی، مبانی هستی شناسی و پارادایمی به قدری پایین می‌آید که مسائل سطحی جامعه تبدیل به بحران‌های اجتماعی می‌شود.
وی اضافه کرد: برعکس موضوع هم مصداق دارد و وقتی دانش کلان اجتماعی و علم شناخت مسئله در سطح بالایی باشد، ممکن است به مرحله عدم وجود مسئله برسیم.
فتح زاده با اشاره به سیاستگذاری‌های کلان کشور در ارتباط با کنترل تورم متذکر شد: در برخی مواقع جو روانی حاکم بر جامعه موضوعات کلان اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: در هر صورت تلاش داریم همه موضوعات استان در عرصه‌های مختلف را در کارگروه‌های مرتبط مدیریت کرده و برنامه‌ریزی های لازم را انجام دهیم.
لازم به ذکر است، تعیین اولویت‌های پژوهشی و فناوری سال 1402 و تعیین تکلیف طرح‌های دستگاه‌های اجرایی که سال گذشته اعتبارات پژوهشی را عودت دادند، از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.